Help!! Ik kan niet kiezen, duiker of toch wat anders?!

Hetzelfde hier; formaat is te groot maar ik vind ze wel iets hebben.

Ik zou in jou geval voor de Seiko Sumo gaan of de Certina.
Beide mooi!

1 like

Ik heb erg veel plezier van de Oris divers 65. Ik had hem niet op het oog maar eenmaal om de pols wist ik al snel dat ie mee naar huis ging.

3 likes

In het blauwe gedeelte staat een leuke Certina PH200m. Is dat niet iets?

2 likes

Dat vind ik een mooi horloge! Ik ken het merk niet. Met welke merken mag ik het vergelijken? Zag op Google dat het Spaans is maar wel met ETA uurwerken er in.


Een van deze. Als het niet om geld gaat maar in mijn ogen aansluit op de smaak van sportief en stoer. Het is een weergave van complexiteit. Tag Heuers eerste inhouse uurwerk in tijden. Heb de collectie eind vorig jaar mogen zien en zeker de gouden is erg mooi.

2 likes

Veel van wat je laat zien is, is zeg het voorzichtig, sterk gebaseerd op iets duurders wat al bestaat. Ik zou iets zoeken met een eigen gezicht. Van het rijtje komt de Seiko daar het meest voor in aanmerking.

Al die ‘homages’ (of hoe dat ook eufemistisch wordt genoemd) zijn het niet.

3 likes

Baltic Aquascaphe?

5 likes

Zoiets? (vintage duiker idee, in een moderner jasje in dit geval)

4 likes

Misschien ook eens kijken naar een Glycine Combat Sub. Duiker, maar wel lekker plat, zodat 'ie ook onder een overhemd past. De blauwe versie vind ik zelf erg mooi, maar heb hem ook gezien met groene bezel.

1 like

Zoals hierboven al geopperd.

De MM200

Of de 62MAS

Glycine combat sub

De Orient Kamasu

Of de Aevig Huldra

4 likes

Of deze. Mooie subtiele duiker met een vintage uitstraling.


Of een van deze😁 keuzes genoeg

2 likes

:ok_hand: Squale is bij deze toegevoegd aan de long(er wordende) list :grinning:

1 like

Als het zover is krijg ik graag een seintje :expressionless:

1 like

Of heel betaalbaar maar wel karakter: Citizen NY0040 met blauwe dial:


(Geleend Chrono24 plaatje)

2 likes

Toppertje hoor.

1 like

Absoluut de Certina!

Zeer geraffineerd met die rode accenten.

1 like

denk dat de Seiko turtle de eerste afvaller is door de grootte

De bovenste graag!

Zou rustig afwachten tot je 100% zeker weet wat je wilt. Kennelijk zit het juiste horloge er voor je nog niet tussen.
Heb je ze al gepast?

1 like