Help .. ik kan WEER niet kiezen (Citizen Skyhawk)

Ik vind Citizen best een aantrekkelijk merk, maar in dit geval zou ik ook niet kunnen kiezen :grin:
Simpelweg allebei veel te druk, sorry. :anguished:

Zelf ooit deze gehad en vond ik net te pruimen :wink:
Maar ook al redelijk druk!

1 like

Ai, wat een drukte!!!
Digitaal naast analoog vindt ik al heel gauw een slechte match maar de hoeveelheid streepjes op de bezelā€¦veel te veelā€¦
Maar smaken verschillenā€¦succes met je keuze!!! :smiley:

1 like

Als ik zou Moeten kiezen dan de 2e, ziet er wat sportiever uit met die oranje accenten

1 like

Ik heb deze ook, in titanium, op leer.
Fantastische klok.

2 likes

Als ik uit deze 2 toch een keuze moet maken dan ga ik voor de tweede. Vind ze beide druk maar misschien valt het in de werkelijkheid wel mee.

1 like

Wederom dank voor al jullie reacties/meningen. :+1:
Ik denk dat ik het al weet :wink:

Ja het zijn inderdaad ā€˜drukkeā€™ klokken, maar daar heb ik zelf absoluut geen problemen mee. Ik vind het gewoon zeer indrukwekkende klokken en wil er dus graag een in mijn bezit hebben.
Net als met mijn Casio MTG-S1000D is dit voor mij een soort van ā€˜grailā€™ watch. Vanaf het eerste moment dat ik ze zag, moest ik ze hebben :blush: En bv ook de Casio MRG-G1000, alleen die is mij echt nog te duur ā€¦ ooit :smile:

Ik denk dat ik gewoon een beetje een ā€˜anomalieā€™ ben in mijn voorkeuren hier op het forum :joy: Veel klokkies waar anderen hier op het forum over kwijlen vind ik weer ā€¦mwoah :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anyways ā€¦ nog ff wachten op mn loontje en dan jullie verassen (ahum) met mn keus haha :wink:

Groetjes,
Thomas

(PS: Still ā€¦ keep 'em coming :+1:)

1 like

Voor die zou ik doorsparen :smiley:

Vind beide klokken eigenlijk te druk en te overdreven. Als ik zou moeten kiezen, en dat is wat je van ons vraagt, zou ik gaan voor de bovenste. Of die andere casio van 799 :stuck_out_tongue:

1 like

Die MTG draag ik al een tijdje met veel trots hoor :smiley: (Thank you !! @Marco-T)

2 likes

Ik heb de onderste gehad in de uitvoering Red Arrows. Het Britse stuntteam.
Ik zie die nog wel eens voorbij komen tweedehands. Er is ook een nieuwe lijn, bijvoorbeeld hier http://m.watchshop.com/mens-citizen-red-arrows-navihawk-limited-edition-alarm-chronograph-radio-controlled-eco-drive-watch-jy8040-55e-p99961641.html

Ik heb maar gewoon een link gepaktā€¦

1 like

Ik zou ook voor de eerste gaan, vind ik het totaal beeld gewoon het beste van kloppen.

1 like

Zonder twijfel van deze 2 de Citizen ProMaster Skyhawk JY0080-62E.
Heb hem zelf nu een aantal jaar in bezitā€¦ Top ding! Mijn daily grail

2 likes

Je moet eens kijken bij de aanbiedingen van Rob op monsterwatches.
Ik denk dat dit je keuze sterk kan beinvloeden.

1 like

Thanx !
Daar staan inderdaad een of twee interessante (voor mij) Citizens tussen voor mooie prijzen.
Moet dat toch eens in de gaten houden :wink:

Toch blijft de keus nog even tussen deze twee.

Een ā€˜burgerā€™ is onderweg ! :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

Tada :heart_eyes:

Wat een mooie klok ! Ben hier zo onwijs blij mee !!! :smiley:
Wat me wel onmiddelijk opviel is het gewicht, hij is echt onwijs licht.
Ook kwam er in de verpakking geen instructie boekje maar alleen (3) aan elkaar geniete A4 blaadjes.
Heb hierover gemaild.

Bedankt allen voor het meedenken !!

Groeten,
Thomas

6 likes

Niet verkeerd. Goede keus! En nu lekker spelen en de wijzers alle kanten op laten draaien.
Veel plezier ermee.

1 like

Staat je goed hoor!
Heel veel plezier ermee.

1 like

Mooi, veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Mooie klok.
En ondanks dat de wijzerplaat vrij vol is toch een goede afleesbaarheid. Iets wat ik bij de, ooit gehad hebbende, super skyhawk ook merkte.

De gebruiksaanwijzing is volgens mij ook te downloaden.

Veel draag en kijk plezier.

Elf.

1 like

Geniet ervan :smile:
We weten allemaal hoe het voelt eindelijk een felgebeerd klokje om te kunnen doen :slight_smile:

1 like