Help, is dit een echte Tag Heuer Carrera en zo ja wat is die waard?

Hi,

Ik ben een liefhebber van horloges, maar heb helaas nog veel te weinig kennis en wil dat graag leren. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig. Er is mij een Tag Heuer Carrera aangeboden, echter vind ik deze nergens terug op internet of in een catalogus. Vandaar mijn vragen, is deze echt, wat is de complete naam van het model en jaar en wat is de geschatte waarde. Betreft eeb Tag Heuer quartz.

1 like

Is nep.

1 like

Dag Bas, van harte welkom. Leuk dat je geĂŻnteresseerd bent in horloges.

Misschien is het handig om een wat betere foto te posten. Hier is niet heel veel mee aan te vangen zoals je misschien begrijpt. :+1:

Edit: ik lees net boven en onder mij dat het een nepperd is. Never mind.

2 likes

Echt nep!

Hoi Bas, welkom!

Dit is een goed begin. Als je echt niet hetzelfde exemplaar tegenkomt is het niet eens een kopie van een bestaand horloge maar zeker een nepperd.

Veel plezier hier!

Fugazi. :sunglasses:

2 likes

top bedankt allemaal voor de snelle reacties!! Dit is echt geweldig. Jammer dat het een neppert betreft.

1 like

fugayzi, fugazi, it’s a whazy, it’s a woozy

6 likes

Kliko

Ik ben juist blij dat TH niet zo‘n rommel aflevert :wink:

Whahahaha. Wat een gedrocht
:rofl:

Hoi Bas, welkom. Een TH Grand Carrera bestaat helemaal niet in quartz
 Dus 100% nep.

Wie biedt hem jou aan, hopelijk geen kennis. En wat vraagt diegene ervoor? Vaak is een lage vraagprijs al een teken


ok dank je. Dat is info waar ik iets aan heb. Het is aangeboden van een onbekende van mij via een kennis die weet dat ik een liefhebber ben. Die onbekende heeft een bedrijf waarbij ze huizen leegmaken na bv overlijden of uit huis plaatsingen etc. Daar hebben ze deze gevonden en vroeg of ik interesse had. Over de prijs is niet gesproken. Ik denk dat hij het ook niet weet of het echt of nep is.

Ik zou hem vriendelijk bedanken.

Yo Bas! mag ik vragen voor welk bedrag ze deze aanbieden? ik zou zeggen ga op je gevoel af of check even de local Juwelier waar ze TAG heuer verkopen en dan weet je snel genoeg het antwoord


Ik zou voor de zekerheid er ff mee langs een gerenomeerde juwelier gaan. Je weet maar nooit.
Die zogenaamde experts hier op het forum weten er vaak ook maar niks van.

9 likes

Nou nee, in dit geval is dat totaal overbodig. Of mist er hier ergens een smiley?

3 likes

Ben geen expert en zeker niet van TH maar dit ziet er op deze slechte foto al uit als een kermis horloge. Echt niet de moeite waard om die bevestiging bij een juwelier te gaan vragen.

1 like

Klinkt een beetje of die onbekende een horloge van een overledene achterover heeft gedrukt na een ontruiming

Of van iemand die wegens omstandigheden uit zn woning is gezet.

image

Zelfs mijn ongeoefende oog zegt dat het een nepper is!