Help 😇 is er nog een model/ merk dat ik nog niet ken.

Hoi, zoals de meesten van jullie weten sta ik op de wachtlijst voor de Tudor Pro .

De Omega SMP is inmiddels verkocht dus budget is tot 5 5 K . Niet duurdere adviezen geven van het merk R. Ofzo hoger wil ik niet gaan .Dit weekend ga ik deze passen .IMG-20220615-WA0017
Dus in deze trend moet het een beetje zitten , niet te bling . Hoeft niet perse een duiker te zijn maar wel minimaal 20atm .
Verder mag een kleurtje ook wel
Benieuwd naar jullie ideeën, wie weet heb ik nog iets over het hoofd gezien . :stuck_out_tongue: eeeeh ook geen vintage tips
En wel op staal :roll_eyes:
Alvast bedankt voor het meedenken :+1:

8 likes

Sluit dit topic maar en vol voor de Pelagos gaan :drooling_face:
Heb zo’n two-linder bij een NL handelaar te koop gezien en ook gewtijfeld

2 likes

Iwc aquatimer ook een optie

4 likes

Een mooie optie is als je er Tudor familie van wil maken en dus uitbouwen zou deze ook een optie zijn…

12 likes

Ook wel out of the box

24 likes

:thinking::thinking::thinking: leuke tip , maar eens YouTube filmpje van opzoeken .

1 like

Bedankt me later en dibs :grin:

7 likes

Carl F. Bucherer Patravi ScubaTec Maldives 00.10632.23.53.02 (carl-f-bucherer.com)

3 likes

Voor 55k kun je best veel vette shit kopen.

Lange doen?

5 likes

Ik was er ook nog eens naar aan het kijken, die generatie met douchekop blijft toch leuk.

1 like

Yep, mooie kast en zit erg comfortabel. Die douchekop is juist hetgeen waar ik niet erg warm voor loop.

Maar ik hou weer van festivalmuntjes :joy:

Polaris date ook een perfecte contender maar gezien budget niet haalbaar lijkt me.

2 likes

Je hebt het nu ook gezien hè

1 like

Ik kom nooit op een festival, ben al een oude lul😇

1 like

Ook out of the box, de pellikaan diving dutchman. Nog niet in het echt gezien.

4 likes

Dit zijn nu de soort tips waar ik wel op zit te wachten :star_struck:


Het geld moet niet op dus kan er altijd nog iets leuks van gaan doen :beers::airplane::parasol_on_ground:

6 likes

Oei :slight_smile: 5 komma 5 .

2 likes

Planet ocean. Stond er laatst een in het blauwe binnen je budget :innocent:

9 likes

Titoni Seascoper ??

1 like

Deze misschien :smiling_face_with_three_hearts:
https://shop.ballwatch.ch/en/DC3026A-NEDU

1 like

Ik vind die nieuwe Fortis Stratoliner wel heel vet. Mooie toolwatch chrono met 20atm

12 likes