Ik ben al enige tijd aan het kijken naar een ‘simpele’ Jaeger Lecoultre master control date (140.8.89).
Nu weet ik dat er van de master calender een platinum editie is. Deze ben ik hier eerder op het forum ook tegengekomen.
Echter blijkt er ook een platinum editie van de master control date (140.6.89) te zijn. Ik vind hier zeer weinig info over. Uberhaupt over de platinum modellen. Wanneer zijn de geleverd, met welke band en clasp etc? Ik vind zo weinig informatie dat ik begin te twijfelen of ze uberhaupt bestaan.
Kan iemand mij op weg helpen in mijn platinum zoektocht?
Beschadiging zie je niet direct. Springt niet in het oog (en ik had mijn bril niet op), maar ik vind het dan storend dat een verkopende partij dat niet meldt.
@Gosz Prachtig horloge! Merkte je een verschil in gewicht tov een ‘normale’ master control?
Je hebt je vast verdiept. Is alles aan het horloge van platina (kast, achterkant, kroon)?
En heb je enig idee hoeveel en wanneer ze gemaakt zijn?
Ik ben op zoek naar een simpeler model zonder dag en maandaanduiding. Geen zin om iedere keer alles in te stellen wanneer ik het horloge even niet gedragen heb.