HELP! Kan niet kiezen wat voor een band voor mijn Omega en Breitling 😶

Hallo allemaal,

Om maar gelijk in huis te vallen… Ik heb jullie hulp nodig!
Ik heb een Omega en een Breitling en daar heb ik de leren banden vanaf gehaald want ik heb weinig met de ‘look & geel’ van een (standaard) leren band.
Nu heb ik voor de omega de 3 onderste rubberen banden gehaald maar nu twijfel ik welke het beste bij het horloge past.

1. De rubberen waffle band?

2. De rubberen rallyband?

3. De rubberen vintage rally band met grote gaten?

Of hebben jullie een heel ander idee voor een gave band voor deze Omega?

Voor de onderstaande Breitling heb ik echt totaal geen idee qua kleur en qua band wat hier mooi op zou staan!

ALLE Tips, foto’s (het liefst ook links waar ik de band kan kopen) zijn welkom! Ben ook gek op banden met kleur enzo (mits het kan natuurlijk)

Mijn voorkeur is voornamelijk staal, rubber, nylon, canvas enz… Leer (nog) niet echt maar dat komt misschien ook omdat de banden vaak een beetje saai zijn.

Alvast bedankt iedereen!

3 likes

#nietsaai combat_straps op Instagram;

4 likes

Thanks voor deze tip! Ga er eens kijken…

1 like

Op de Omega moet gewoon een mooie lederen band, zeker geen waffle of rally, dat is raar.
Die Navi kun je ook op een mesh zetten.
Ach ja, ik roep ook maar wat!

3 likes

Inderdaad een mooi gekleurde leren bandje!!

1 like

Navitimer op canvas.
Custom made of origineel breitling.

1 like

Voor de Omega misschien een leren rally band. Ik snap dat je nu niet zo van leer bent maar dat rubber vind ik persoonlijk een beetje armoedig. Althans voor dit horloge :grimacing:

Kijkk hier eens: https://bulangandsons.eu/collections/strap

PS ik ben geen kenner maar ook op de Breitling staat leer wat mij betreft toch ook echt het mooist

1 like

Geen van je eigen voorgestelde bovenstaande opties in elk geval. Of het zou de waffle moeten zijn. Leer is denk ik toch het mooiste.

Maar als het rubber moet zijn;

Heb je al eens een tropic geprobeerd? De tropic staat eigenlijk op elk horloge.

. .. . . ..

4 likes