Mooi horloge maar ik ben nu meer op zoek naar een horloge met leren band en het liefst bruin. Alhoewel ik die zwart hierboven ook erg mooi vindt.
Ik ga van de week maar eens even langs de horlogerie, hier hebben ze Maurice Lacroix, tissot, Certina en Seiko alleen geen longines en Hamilton. Iemand een tip waar ik deze twee merken kan vinden in de omgeving van Nijmegen / Tiel?
@TagEd Ik ben met je eens vwb een mechanisch horloge en ik denk dat de keuze hier inderdaad naar uit zal gaan…
Vandaag een paar horloges gepast. De Maurice Lacroix viel erg tegen qua formaat. Certina het mooist alleen ook de duurste.
Ik ben nu erg benieuwd naar hamilton; weet iemand een goede juwelier die veel types heeft? Ik zit voor mijn werk door het hele land.
Mooi middagje horloges passen zie ik! Ik vind zelf de Certina het mooist staan qua formaat, de Tissot is wel erg groot voor je pols hoewel het soms moeilijk is om op wristshots te zien. Die 43+ klokken is toch wel heel erg groot en een beetje een mode ding, over tien jaar dragen alleen de mannen met massive polsen en de Paneristi nog zulke grote klokken vewacht ik.
Ik weet dat de Bijenkorf op de Dam Hamilton heft, wel beetje uit de richting
Jammer dat de DS8 alleen in quartz is.
Vind de DS1 niet zo geweldig door de (imho) lelijke subdials maar wat jij mooi vind is way belangrijker.
Hamilton is een uitstekende keus
Ds8 is inderdaad mooier dan de Ds1, alleen heb nu toch echt wel een automatisch horloge in mijn hoofd.
Voorlopig mijn zinnen gezet op Hamilton, die hebben toch wel een paar prachtige exemplaren al dan niet met chronograaf. En ook nog enigszins betaalbaar.
Ik rij vanavond even richting Nijmegen; daar zit een dealer van Hamilton.
De grote horloges zijn inderdaad een modeding maar ik vind ze we
Foto verwijderd.
Ik zou de foto even verwijderen, replica’s zijn verboden hier.
Ben het geheel met je verhaal eens.
Mijn horlogegekte (mag ik dat zo noemen, ja dat mag ik zo noemen) begon met een ML. Gekocht via eBay, zo’n 5 jaar geleden. Adviesprijs van 1690 euro, daarvoor lag hij ook bij de juwelier hier in Nederland. Ik kocht hem voor 700 euro. Bij een juwelier die ML via eBay verkocht.
Als het een betrouwbare verkoper is (wat je kan checken) dan gewoon doen.
Ik heb een keuze gemaakt; het wordt de Tissot Couturier Chronograaf Automaat. Een veilige keuze imho maar een mooie basis om te beginnen aan mijn collectie!
€675 ,- ben ik hem bij de juwelier tegen gekomen, nog even op internet zoeken.
Heel erg zitten te twijfelen tussen een Hamilton horloge alleen diegene die ik mooi vond waren toch nog een stukje boven mijn budget…
Hamilton gaat er zeker nog wel komen!
Als je voor kwaliteit wilt gaan zou ik snel even op diamondpoint kijken daar hebben ze Oris horloges tegen erg aantrekkelijke prijzen omdat ze met het merk stoppen.