Help me .... Rolex gmt LN

Help, ik ben op zoek naar een Rolex GMT 116710LN.

Veel overwogen, wel Rolex, geen Rolex.
Echter blijf ik aangetrokken worden door, naar mijn idee een prachtig horloge. Vele vinden de bezel te druk. Ik niet. Ik vind het perfect. Echter waren de welbekende funds nog niet toereikend genoeg. En al helemaal niet toen de prijzen enorm waren gestegen. Fast forward is het potje gevuld. Maar welke moet ik kiezen. Wat is goed.
Ik wil geen hoofdpijn.

Dus wie kan mij op weg helpen.

Hartelijk dank voor het lezen.

4 likes

My two cents…

Ik heb ze alle 3 gehad.
De LN draagt als een Sub
De Batman kan overal bij maar is wel wat opvallender dan de LN
En de Pepsi is voor veel mensen de grail, maar ik denk niet als een daily.

Succes!

19 likes

Wat bedoel je met welke moet je kiezen? LN = maar een keuze toch? Crownguard heeft er misschien nog wel eentje liggen. Die heeft altijd strakke prijzen

7 likes

Keuze in de zin van welke die er wordt aangeboden op het web. Is een goede keuze. Ik wil geen neppert of half neppert. Geen hoofdpijn dat de crown op je schoot ligt en dat soort onzin.

1 like

“The Batman” heeft door het blauwe toch de indruk bij mij gewekt dat ik deze niet met alles kan combineren. Het is echt de LN die mijn voorkeur heeft.

4 likes

Jkwatchstore heeft er een liggen.

1 like

Oh… dus je wilt gewoon LN, laat maar dan met mijn 2 cents :joy:

3 likes

@Crownguard Had jij niet nog een mooie liggen

1 like

Ik heb mijn LN weggedaan, voor een daily prima maar te saai voor mij. Daarom wil ik ook geen sub. Mag wel een beetje knallen toch? Een Rolex draag je om te laten zien niet om weg te stoppen onder je mouwtje.

Ik zou voor een Pepsi gaan!

Dit is mijn huidige trio…

24 likes

Thanks ga ik zeker even koekeloeren.

Heerlijk set! Ik moet zeggen dat de LN op 1 staat en de goud/staal (116713LN) op een 2de plek staat.

Ik heb zelf een sub als daily en een Batman voor erbij. Voor een one piece zou ik dan ook voor de LN gmt gaan.

2 likes

Heerlijk trio zo!!!

1 like

Mag ik naar aanleiding van bovenstaande de conclusie trekken dat de welbekende Limburgse grijze dealers en hun aanbod niet aansluit bij mijn wensen? Lees gehannes achteraf?

1 like

Daar heb ik er helaas niet een gespot.

Yes, ik heb deze gezien. Hartelijk bedankt!

Dat is wel knallen inderdaad !!!

2 likes

De meeste zijn gewoon betrouwbare adressen, naar mijn weten liggen er 3 in Maastricht

1 like

Zoek een mooie ouwe met een alu bezel, zou ik zeggen. Die zijn cool.

3 likes

Wat @Fate_Amenable_To_Change zegt :point_up:t4:

8 likes