Veel overwogen, wel Rolex, geen Rolex.
Echter blijf ik aangetrokken worden door, naar mijn idee een prachtig horloge. Vele vinden de bezel te druk. Ik niet. Ik vind het perfect. Echter waren de welbekende funds nog niet toereikend genoeg. En al helemaal niet toen de prijzen enorm waren gestegen. Fast forward is het potje gevuld. Maar welke moet ik kiezen. Wat is goed.
Ik wil geen hoofdpijn.
Ik heb ze alle 3 gehad.
De LN draagt als een Sub
De Batman kan overal bij maar is wel wat opvallender dan de LN
En de Pepsi is voor veel mensen de grail, maar ik denk niet als een daily.
Wat bedoel je met welke moet je kiezen? LN = maar een keuze toch? Crownguard heeft er misschien nog wel eentje liggen. Die heeft altijd strakke prijzen
Keuze in de zin van welke die er wordt aangeboden op het web. Is een goede keuze. Ik wil geen neppert of half neppert. Geen hoofdpijn dat de crown op je schoot ligt en dat soort onzin.
“The Batman” heeft door het blauwe toch de indruk bij mij gewekt dat ik deze niet met alles kan combineren. Het is echt de LN die mijn voorkeur heeft.
Ik heb mijn LN weggedaan, voor een daily prima maar te saai voor mij. Daarom wil ik ook geen sub. Mag wel een beetje knallen toch? Een Rolex draag je om te laten zien niet om weg te stoppen onder je mouwtje.
Mag ik naar aanleiding van bovenstaande de conclusie trekken dat de welbekende Limburgse grijze dealers en hun aanbod niet aansluit bij mijn wensen? Lees gehannes achteraf?