Man, koop nou eens een Rollie Bollie he?
Dan babbelen we wel weer verder.
Of haal een Seiko GS
Net als @Fate_Amenable_To_Change
Hoe kan je voor zo duur mogelijk goedkoop gaan
Man, koop nou eens een Rollie Bollie he?
Dan babbelen we wel weer verder.
Of haal een Seiko GS
Net als @Fate_Amenable_To_Change
Hoe kan je voor zo duur mogelijk goedkoop gaan
Ben wel benieuwd waar je deze binnen je budget kunt kopen. Naar mijn weten ligt de prijs voor dit exemplaar ruim 150 euro boven budget.
Hmmm een orient star, das heel veel horloge voor onder 400, 38mm en betrouwbaar mechanisch uurwerk. De star lijn is qua afwerking net boven tissot.
Ze hebben hem met zwart en witte dial, maar champagne geeft net wat meer…
Ik ben er al uit en voor weinig. Ik denk dat velen wel geschokt zullen zijn.
Het is ook meer om te zien of deze stijl me bevalt. Zo houd ik mijn duurdere exemplaren ook mooi netjes.
Beter dan vele voorstellen hier. Met name omdat je met Breguet-wijzers, wire-lugs en zonder power-reserve op de plaat gewoon moeilijk fout kunt zitten.
Goed merk, ik heb nog een Rotary (automaat) van zo’n 50 jaar oud en die doet het nog steeds uitstekend!
Het is een merk met een grote historie. Ik denk echter dat er thans veel in china wordt geassembleerd. Kan ook niet anders voor die prijs. Maar het waren inderdaad goede mechanische horloges.
Niet helemaal mijn smaak, maar ik vind het wel gaaf dat je tegen de stroom in gaat Post je een foto hoe hij in het echie is als je hem binnen hebt?
Doe ik.
Tja, ik ben inderdaad wel een klein beetje geschokt.
Die zijn echt zeldzaam, zeker met jouw budget een kansloze zoektocht😜
Die kit telefoon zirgt vaak voor typos.
Best wel.
Okay, dán mag het j
Uk dog al…
Ze maken best leuke dingen en het is weer een wat anders dan een Orient bambino of jazzmaster. Als je goed zoekt zijn ze ook voor een kleine prijs te vinden. Vond deze ook wel leuk. Een soort poor mans flagship.
Geniet ervan! Ik voel alleen nog maar een klein na-schokje, dus dat valt allemaal wel mee.
Dat geldt natuurlijk voor veel van die merken. Ik vraag me b.v. ook af hoeveel er nog van Roamer in Zwitserland wordt geproduceerd. Ik heb nog in hun voormalige pand gewerkt trouwens. Ook dat was een mooi merk.
Als ik wat meer technisch verstand van had en op zoek was naar een vergelijkbaar horloge, zou ik voor die Alpina gaan. Moet zeggen dat die er mooi uitziet en ik lees vaak dat Alpina meestal ver ondergewaardeerd wordt.
Na 2014 is het allemaal Chinees geworden.
“Since 2014, it has been owned by Citychamp Watch & Jewellery Group Limited (an investment holding company formerly known as China Haidian Holdings”.
En goedkoper ook dus. Voorheen hadden ze echt nog wel Zwitserse kwaliteitsmodellen.