Tudor houden.
Jammer dat je geen poll aangemaakt hebt, ben benieuwd wat de tussenstand is.
Tudor houden.
Jammer dat je geen poll aangemaakt hebt, ben benieuwd wat de tussenstand is.
Tudor weg, die kun je nu makkelijk doorflipperen en later als je wil weer terugkopen.
Ik zou de Tudor de deur uit bonjouren. Want snowflake wijzers. En de Speedy heeft een mooiere kast. En een fijner ogende band. En ik denk dat Tudor makkelijker flippert, wat ook niet slecht is.
Vind dit altijd zo een kromme opmerking. Hoezo net niet? Het is toch ook een speedmaster maar dan een andere model. In de loop der jaren zijn er tientallen speedmasters uitgebracht. Allemaal net niet modellen?
Denk dat je voor de Tudor meer kunt krijgen dan de Speedmaster.
Als ik voor de keuze stond, zou ik de Tudor houden, maar dat komt meer omdat ik meer gecharmeerd ben van Tudor dan Omega.
Sterkt met de juiste keuze maken.
Tis smaak gebonden hè, dit is mijn mening en geen feit.
Ik vindt de subdials te ver naar buiten zitten, als of het uurwerk te groot is voor de kast. Vandaar mijn net niet.
Vind ik nou ook! Daarom een goede reden om de Tudor te houden zeker met de zonnige maanden voor de deur. Maar als je snelle cash wil dan kan je beter die Tudor gedag zeggen.
Vervelend van de situatie. Ik zou de Omega houden, een mooie reduced is wat lastiger terug te kopen. De bb levert je de meeste cash op en als je die weer wil is er genoeg aanbod.
Genieten van de omega, is geen straf en hopelijk (any time soon) vooruit kijken en de bb weer terug kopen.
Just my 2 cents
Ik zou de Omega houden, is net wat veelzijder. En ook mooi om op leer te zetten.
Ik zou ook de Omega houden, die past in mijn ogen op het meeste, zowel casual als chique. De Tudor is door de kleur minder veelzijdig vind ik persoonlijk (en blijkbaar ook het makkelijkst weer te verkrijgen )
Ik zou de Tudor houden, veelzijdiger en daardoor makkelijker te combineren.
Houd wat je je ingeeft
Omega natuurlijk
Omega eruit! BB houden
Maar de Omega heeft juist iets vind ik, in mijn ogen ook meer uitstraling.
De Speedmaster houden, een Tudor komt er ooit wel weer!
0 stemmers
Moesten het zware onverwachte kosten zijn, zou ik ze allebei wegdoen als er geen emotionele band mee is (bv door een gebeurtenis, van iemand dierbaar gekregen,…) Hoe je het ook draait of keert, het blijven maar horloges. Er zijn belangrijker zaken die prioriteit hebben. (sorry HF).
Nu klink ik als mijn vriendin. :-o
edit: niets. want zij zorgt dat ik met de voetjes op de grond blijf
Zeer vervelend voor je dat er een tegenvaller heeft plaats gevonden.
Ik zou het praktisch bekijken. Welk horloge je uit deze penarie haalt: verkopen.
Je hebt er niets aan de omega te verkopen en met een tudor om je pols het financieel nog nét niet te redden wellicht.
Dan zit je daar met een mooi horloge om je pols in de financiële stress…
Beide wegdoen en je onverwachte probleem oplossen. Een Tudor of Omega zijn maar horloges, tenzij je er een emotionele band mee hebt. Een duur horloge aan je pols en toch nog financiële zorgen zijn geen combinatie. (sorry)