Wegens onverwachte kosten moet ik helaas afscheid nemen van 1 van deze 2 horloges.
Omega speedmaster reduced 38mm vs Tudor Black Bay 58 navy
Dilemma… welke van de twee zou je weg doen/houden?
Hoor het graag!
Derek
Wegens onverwachte kosten moet ik helaas afscheid nemen van 1 van deze 2 horloges.
Omega speedmaster reduced 38mm vs Tudor Black Bay 58 navy
Dilemma… welke van de twee zou je weg doen/houden?
Hoor het graag!
Derek
Zou die houden die ik zelf het lieftste draag, anders spijt dat hij weg is.
Geld is maar geld
Niks aan toe te voegen, anders de Omega houden.
Ligt er aan wat je nodig hebt…omega 2k, bb 3,5k?? En als je de keuze hebt dan inderdaad wat @laurentiuss heeft geschreven.
Omega weg, duurst in onderhoud en meest onderhoudgevoelig denk ik? Als je dan toch moet bezuinigen.
Puur financieel gezien, die BB58 verkopen.
Omdat je die met gering verlies snel kan verkopen en over een jaar of wat weer nieuw kan (terug)kopen.
De Speedy weg, BB is wat allrounder inzetbaar (zwemmen) en volgens mij is de BB ook wat makkelijker/goedkoper in onderhoud.
Of je zet ze allebei in het blauwe gedeelte en kijk wat de beste deal voor jou is.
Vertrouwensniveau: basisgebruiker
Achja, zo’n topic hier werkt vast ook wel. Succes met de PB’s!
Ik wilde er een positieve draai aan geven
He ik doe ook m’n best he.
@DerekVerstegen, trouwens welkom op het forum! We zijn gek op eigen foto’s, dus hopen die ook nog te zien. Helpt ook mee in de goodwill en is goed voor de verkoop.
Vergeet niet dat HF 15% commissie rekent voor verkoop binnen het forum.
Dag Patrick, bedankt voor je bericht! Ik zal mijn eigen foto’s uploaden… Mijn mobiel is leeg en heb geen oplader in de buurt… Maar wilde wel dringend dit bericht posten!
Is goed!
Over die commissie is uiteraard een grapje… Maar verkopen op het forum kan alleen voor actieve leden, dat is wel echt waar.
Eigen foto’s toegevoegd , iedereen bedankt voor jullie reacties!
Die reduced weg doen, ziet er uit als het debiele broertje van de ‘echte’ Speedmaster
Zou ook de omega wegdoen, die is het net niet.
Of gewoon beide verkopen, gelijk alle schulden weg en misschien een spaarpotje voor de volgende NA
Omega houden, tudor eruit. Slechts mijn mening uiteraard
Omega verkopen. Mocht er ooit weer een nieuw exemplaar aangeschaft kunnen worden kun je gelijk de overweging voor een moonwatch maken.
Idd dit dus
Tudor weg.