help mij eens

Pwoahhh, ik snap de keuzestress. Die Squale is inderdaad uit hetzelfde straatje als de BB. Die zou ik niet naast elkaar in de doos leggen.
Die Farers zijn allebij tof al zou ik voor de vakantie voor de blauw/oranje gaan.
Staat ook mooi op een Erika’s in het blauw met een oranje streepje als die kleuren een beetje overeen komen.

1 like

aha! die doxa vind ik te lomp. maar ik zie wel die squale daar liggen…

3 likes

Ik zou de kleurrijke Farer doen met een blauwe tropic bij. Dan kun je altijd nog een zwarte tropic op Ali bestellen. :slight_smile: Maar dat wist je al. En inderdaad, die Squale zit veel te dicht op die BB58. Dat duo is overbodig.

Nu heb ik 'm nog nooit gepast, maar ik denk dat 41mm titanium lekkerder draagt dan 41mm staal.

lees: saaaaiii…

1 like

Squale en dan met een oranje bandje

De blauw oranje farer als je daar het budget voor hebt!
Zomerser wordt het niet!!!

En ook na de zomer nog prima draagbaar :wink:

1 like

Ik zou voor deze kiezen: de Squale GMT

dat gaat helaas niet, je kan op de site kiezen tussen zwart of oranje. wellicht als ik ze bel met een “pretty please” praatje…

Koop dan een oranje tropic en scoor van de Ali nog een zwarte en blauwe bij. :slight_smile: Of een zwarte en scoor een oranje en blauwe bij. :+1:

Squales met een oranje bandje zijn azuurblauw en gepolijst.

1 like

Zou een Amfibia of een Citizen duiker nemen als het gaat om een vakantie horloge. Als je 1k aan een vakantiehorloge uitgeeft kun je net zo goed die Tudor meenemen op vakantie.

Squale all the way! Een 1521 staat bij mij ook op de wishlist.