Herkend iemand dit fenomeen? Mijn Avatar is plots veranderd zonder dat ik er zelf iets aan deed.
GUY5 was een tijdje" KEREL 5 ZEI "
“vent”
en toen ging het weer naar het normale verloop. Hacking ? of doe ik iets verkeerd?(al zou ik begot niet weten wat je fout kan doen door topics te openen en te lezen)
P.S. "vent " is trouwens een gecastreerde ezel en zo voel ik me toch niet.
Ik weet van niets …
Kan het zijn dat je per ongeluk je autotranslate van de pagina had aanstaan?
Dan wordt alle tekst dat geen Nederlands is, zo goed en fout als google kan, vertaald naar het Nederlands.
Zal ik 'm dan maar naar de FAQ (discussie) rubriek verplaatsen …
Of de vraag nogmaals stellen in de ongoing AmA van Jur…
Verrek. Die van mij ging ook ineens van FransT naar DuitsT.
Best mogelijk; GUY als naam in België uitgesproken als Gie is natuurlijk in het Engels
Gaai =man of kerel
Bedoel je niet: mijn gebruikersnaam is plots veranderd?
Je avatar is toch het groene rondje met de G erin?
Of zie ik het nu verkeerd?
Zolang het maar niet Frans Duits is geworden…
Want dan moet je die avatar van Bob Marley veranderen in
Volgens mij zie je het goed.
Het forum kent Gebruikersnaam en Profielafbeelding. Ik kon niet 123 vinden of je de forumtaal kunt aanpassen, die van mij staat iig op NL.
In dit geval zal het om de gebruikersnaam gaan (waarnaar je ook met een @ naar verwijst).
Bijzonder, want deze is niet zelf aan te passen (eventuele toevoegingen aan je gebruikersnaam wel).
Dit lijkt mij een kwestie van ‘automatisch’ vertalen aan de gebruikerskant (tijdelijk) actief hebben gehad.
Nee gelukkig niet. Het was alleen mijn naam wat veranderde. Mijn avatar is nog steeds gewoon Bob.
Stel je voor zeg
Daarom heb ik de topic titel maar even aangepast, mee eens @guy5 ?
Nee alleen via een verzoek aan de forum leiding.
@fdpg1963 U hebt volkomen gelijk; bedoelde gebruikersnaam. Heb niet eens een gepersonaliseerde avatar buiten dat groene uit de kluiten gewassen erwtje met de “G”
Pas maar aan, geen bezwaar tegen uw interventie.
En wat te denken van alle Franken en Marken die plotseling als Euro door het leven gaan.
dat is toch een oen?
Vlaams : vent
Nederland :oen of kluns
ah, die nuances in Nederlands en Vlaams, hier is een beetje vent geen kluns…
Zal wel dit zijn. Ik had ooit een werknemer die dacht dat hij gepest werd, omdat zijn naam in het systeem plots ‘the farmer’ was
Bleek vertaalfunctie te zijn.
Wacht maar tot je hoort wat poepen betekent…
Dit gaat beide kanten op qua verbazing
Ik wil met u