Ja, hier ging dat in ieder geval wel zo totdat ze haar Apple Watch kocht en nu dus uitsluitend die nog draagt. Daarom zou ik zeggen: lekker die Cartier Tank solar. Nooit gezeur en zelfs 20 jaar geen batterij wisselen. Wat wil je nog meer?
En dan ook…
?
Cartier! En anders een mooie vintage omega bijvoorbeeld!
Classy
Die dus! Verder zoeken niet nodig…
Beste keuze lijkt me een Santos Dumont. Heeft mijn vrouw ook, en na diverse Rolexen wil ze nooit meer anders dan deze.
De maat is smaak afhankelijk. Mijn vrouw heeft de large uitvoering
Ik moet nu al regelmatig de datum en tijd goed zetten dus dat zal niet veranderen😅
Nee. Da’s geen mooie bonus. Ik heb een club campus die m’n vrouw ook graag draagt, en het is ergerlijk. Laat gewoon beter het horloge van je vrouw van je vrouw zijn en jouw horloges van jou.
Bovendien: Het is je vrouw die een horloge zoekt, niet jij. Om haar dan tegen haar zin een Cartier door de strot te jakkeren vind ik vreemd.
Tot slot: Waarom zoekt je vrouw zelf geen horloge op wat ze mooi vindt?
Ik vind nog steeds dat ze zelf een horloge op moet snorren, maar als ik dan moet, dan geef ik wat inspiratie uit Japan. De Grand Seiko dames Snowflake natuurlijk, oftewel de STGF359:
- 29mm, dus niet te grof
- High accuracy quartz, dus grab and go
- Anti-magnetisch en 100m waterdicht
Als het donker moet zijn heb ik nog een 37mm HAQ voor je:
SBGX265, op dit moment alleen nog via Japan te halen, hij is van de Nederlandse site af. Ik vind dit een betere keuze, want robuuster uurwerk en mooiere lengte van wijzers, 37mm is unisex.
Dan de roze SBGW289 Limited GS in 36,5mm 44GS case:
Tot slot:
37mm titanium. De Citizen Chronomaster washi paper dial. Erg mooi, erg strak, vederlicht en de facto het beste uurwerk wat in dit topic voorbij gaat komen.
Regelmatig heeft ze geen horloge om en dan vraag ik waarom. Dan geeft ze aan dat ze haar Rolex niet wil dragen om verschillende redenen.
Dus ik wil haar verrassen met een nieuw horloge (Rolex wist ze ook niet dat ze wilde ).
Dus nu haal ik hier inspiratie op. Vanmorgen liet ik vervolgens onderstaande horloge zien onder het mom van: kijk nieuwe Breitling en ik kon aan haar reactie zien dat ze deze erg mooi vind. Dus indirect kiest ze altijd zelf, alleen weet ze het niet
Dus deze staat nu boven aan de lijst.
Die hebben we al
Met de gouden band zeker en heel mooi horloge!
Soms denk je te weten wat je wil maar toen ik vanmorgen de Breitling liet zien zag ik dat leer geen probleem meer was
Ze draagt nu regelmatig mijn Mission to Mercury dus wellicht is dat wel een hele goeie (en betaalbare) optie (en zo niet dan hou ik hem zelf
).
Da’s heel erg geen stalen band. Als je zo gaat beginnen… Pfff. Enfin, nog een paar Duitsers om het wat af te maken:
Overigens ook op staal te krijgen. En 300 (!) meter waterdicht.
Mijn vrouw vindt de bovenstaande Club echt de bom. 100m waterdicht, dus zorgeloos.
Ik vind de Ahoi van 36mm in wat frissere kleuren ook übercool. En weer 200m waterdicht.
als leer ook mag dan heeft Staudt ook hele mooie exemplaren.
Rob
Die staat ook op de lijst maar ben bang dan deze te fragiel is. Deze kan je voor zover ik begrepen heb niet laten vallen.