Dat geldt over het algemeen voor alle horloges…
True, maar ik heb toch meer vertrouwen in een botsing met het aanrecht als het horloge van staal is. En nee dat bedoel ik niet zoals het klinkt (al kan ze heerlijk koken
). Wij hebben een ceramisch aanrecht en dat heeft al meerdere slachtoffers gemaakt bij een botsing.
Godsamme ik wil die gouden. Ik moet die gouden.
Die is er zowel in 35 als in 40 mm, dus dan mag je nog gaan peinzen over de maat
Ja daarvoor moet ik een keer naar de tissot dealer. Had de stalen laatst een keer in mn handen maar was niet heel erg onder de indruk van de afwerking en hoe het gewicht aan voelde. Maar toch blijft het in mn hoofd rondspoken
Zeker! Ik heb de groene voor mijn vrouw gekocht.
Het heeft 2 jaar geduurd maar je advies is opgevolgd
fotos?
Ik ga een gokje wagen en zeggen dat het een YM geworden is ! Maar ik ben benieuwd naar de foto’s !
Haha dat meen je, wat tof. Zoals al voorgesteld is, pics or it didn’t happen
Alle 3 de opties zijn overigens super dus ik ben benieuwd welke van de 3 het is geworden
Waren donderdag bij de AD en daar de Breitling Chronomat 36 gepast. Opslag verliefd. Ik even op het forum kijken en daar stond exact dezelfde. Dus snel en deal en vrijdag halen dus foto komt vrijdag!
Super! Ben benieuwd
Heel mooi, gefeliciteerd met je NA
Heel tof! Zal ze blij mee zijn
Beide?
Never…heb je zo een arm dat de horloges van je vrouw passen? Of zij zo een arm dat die van jouw passen?
In beide gevallen weet ik niet wat beter of erger is😊
Ik deel mijn horloges niet!
Super gaaf!