Help mijn zwager

Het is eindelijk zover, ik heb mijn zwager zo ver gekregen om toch ook eens eindelijk een horloge te kopen en hij heeft de volgende op het oog:

Jullie snappen natuurlijk dat ik hem daarvan wil weerhouden en zorgen dat hij wat meer waar voor zijn geld koopt. Ik heb hem al andere horloges laten zien (o.a. wat duikers en chronograaf horloges en G shocks) maar er zat niks tussen naar zijn gading. We zijn samen op het volgende uitgekomen:

Klassieke uitstraling
Geen chronograaf
wel evt dag/datum/24 uur in subdials
Persé quarts uurwerk. Ik heb het geprobeerd maar dus echt geen automaat:S
Hij heeft brede polsen dus 42 tot 45mm
Lederen band, bij voorkeur bruin
Budget: ca 150 euro.

Wie heeft een goed idee/ suggestie voor een leuk klokje voor hem?

Alvast bedankt voor jullie bijdrage.

Mvgr,
Wouter.

Geen idee verder, maar die guess lekker laten liggen, of het moet een guess collection zijn maar die ligt boven het budget :wink:

Dit is voor 100/150 euro toch prima? Als hij het mooi vindt moet ie hem lekker kopen.

Als je zwager geen liefhebber is, dan zou ik 'm die Guess gewoon gunnen. Je zou natuurlijk nog even op b.v. boumanonline kunnen kijken. Ik kwam daar o.a. nog een instap Tissot en Certina tegen.

Succes.

+1,

Gewoon die laten kopen , “en klaar”!

Komt misschien nog wel goed.

Of deze;

http://www.monsterwatches.nl/index.php/sale/sna621

Nog ruimte over voor een paar banden ook.

Ik zou het wel weten voor dat bedrag.

Succes.
Elf.

Ik vind 'm niet mis eigenlijk… en hij loopt steeds correct hé :wink:

Is toch helemaal niet verkeerd ? Als iemand zo’n klok wil kun je hem echt niet warm maken voor een S-Shock…

In die prijsklasse heb je niet heel veel keuze als je wel een horloge met meerdere functies wil Ik neem aan dat je al naar Seiko/Casio/Citizen hebt gekeken? Wat ik zelf nog wel aardig vind in die prijsklasse is Festina. Zoiets

bijvoorbeeld,.

Voor iets meer heb je een Junkers Bauhaus. 180 euro dacht ik. Quartz en een zeer stijlvol tijdloos ontwerp.

Christopher Ward C3 Quartz

maardein Schreef:

In die prijsklasse heb je niet heel veel keuze als
je wel een horloge met meerdere functies wil Ik
neem aan dat je al naar Seiko/Casio/Citizen hebt
gekeken? Wat ik zelf nog wel aardig vind in die
prijsklasse is Festina. Zoiets bijvoorbeeld,.

Die heb ik hem idd al doorgemaild, helaas nog geen antwoord terug. Hij heeft vrij brede polsen dus de maat moet echt 42mm+ zijn. Dat maakt de mogelijkheden ook al wat beperkter. Festina zal 'm wel passen aangezien hij van wielrennen houdt;)

@dreski, mooie dresswatch. Wel zou ik zelf voor de Oriënt bambino gaan. Maar het gaat hier natuurlijk niet over mij.

Een Artego zonder twijfel :slight_smile:

wk1 Schreef:

maardein Schreef:

In die prijsklasse heb je niet heel veel keuze
als
je wel een horloge met meerdere functies wil Ik
neem aan dat je al naar Seiko/Casio/Citizen
hebt
gekeken? Wat ik zelf nog wel aardig vind in die
prijsklasse is Festina. Zoiets bijvoorbeeld,.

Die heb ik hem idd al doorgemaild, helaas nog geen
antwoord terug. Hij heeft vrij brede polsen dus de
maat moet echt 42mm+ zijn. Dat maakt de
mogelijkheden ook al wat beperkter. Festina zal 'm
wel passen aangezien hij van wielrennen houdt;)

@dreski, mooie dresswatch. Wel zou ik zelf voor de
Oriënt bambino gaan. Maar het gaat hier natuurlijk
niet over mij.

ik zou iemand ook liever een horlogemerk aanbevelen, maar als ie die guess het mooist vindt… och, zoals je het zelf al zei, het gaat niet over jou of mij.

maar dat is soms ook het dilemma met wel meer horlogemerken in het goedkopere segment. het heeft vaak een ander design/uitstraling. je kunt zoals plummernl al zei, voor t geld wel een degelijke s-shock (…je bedoelt g-shock?), pulsar of orient aanbevelen, maar vergeleken met die guess is het misschien toch niet helemaal zijn smaak. dat heb ik ook vaker met plakmerken (vaak met vaag germaans klinkend naampje en chinees uurwerkje) en modemerken (armani, hugo boss, etc) en semi-modemerken als diesel en fossil. ik wordt meestal niet enthousiast van wat er binnenin zit, maar kwa design denk mwoah… ziet best aardig uit voor die prijs.

@Marnix Inderdaad, G-Shock…

Zo’n G Shock zou hem zeker goed staan, maar hij wil niet. Misschien probeer ik hem wel te veel deelgenoot te maken van mijn watch madness. Gaat niet lukken:( Ik kam me er maar beter bij neerleggen als ie dan toch met een modeklokkie aankomt. Als hij er gelukkig mee is, wie ben ik dan om dat te verpesten, toch. Het blijft toch je zwager hè.
In ieder geval iedereen bedankt voor de input.

Gr Wouter

PlummerNL Schreef:

@Marnix Inderdaad, G-Shock…

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8TLSJRKJ-D.jpg

X