Help; nieuw hier, kan geen PB versturen.

Beste forumleden en in het bijzonder beheerders. Ik heb me netjes aangemeld en geverifieerd voor dit liefhebbersforum. Mede omdat ik op zoek ben naar een horloge, namelijk de Seiko Starlight. Nu heb ik een bericht zien staan maar kan ik nergens vinden hoe ik dan kan reageren. Geen contactgegevens noch manieren gevonden om een reactie te plaatsen.

Kan iemand mij hierbij helpen aub? Wellicht dat ik iets heb gemist.

Vriendelijke groet,

Boaz

Volgens mij kun je als kers vers lid nog geen berichten sturen naar medeforummers.
Normaal doe je dit via de naam van de betreffende persoon.

Die van @20veetee? zoja dan krijgt hij hier een notificatie van.

1 like

@20veetee

Heb hem voor je geroepen :pray:t2:

Ik zie dat @20veetee al opgeroepen is, hij zal vast contact met je opnemen!

Klopt, je kunt niet reageren als nieuw lid, je moet eerst wat vertrouwen opbouwen door mee te doen maar er is al voor je getagd dus de bewuste persoon zal wel reageren.

Dus je komt dan alsnog in contact.

Edit: inderdaad nog kersvers, mocht het je bedoeling zijn hier vaker te komen lees dan gewoon even de forumregels. Daar vind je alles, ook mbt je vraag. Je hebt namelijk zo een ban te pakken als je de regels niet volgt dus het is wel handig om te weten wat mag.

1 like

Is @20veetee al geroepen?

5 likes

Ik zal het @20veetee even vragen.

Die wordt helemaal gek van die tags als die inlogt :joy:

3 likes

Ik hoop wel dat hij inderdaad het horloge van @20veetee bedoelt.

Hij komt er aan hoor!

Nou weet ik niet of @20veetee al genoeg geroepen is :wink: Maar Boaz bedoel je idd deze Seiko Cocktail?

2 likes

:thinking: wie is @20veetee dan ?

Hey daar heb je hem :smiley: :point_up_2:t4:

1 like

Ja die bedoelde ik haha! Dacht al die wordt inderdaad helemaal gek.

Ik had de regels gelezen maar blijkbaar iets gemist dan. Nou ja goed, bedankt voor de hulp heren/dames!

Hoe kan ik jou het beste contacten VT?

Welkom, gewoon lekker meeposten en dan komt het vanzelf.
Dit geldt ook de mogelijkheid om te verkopen (duurt iets langer).

ps. Heb je titel aangepast en je topic verplaatst.

1 like

Ik heb @Boaz1984 een PM gestuurd… Kijken of we er uit komen.

2 likes

Ik heb niet vaak dat ik er niet uit kom maar waar vind ik je PB, Veetee?

Top Rechts, klikken op je mooie honde icoontje (Ducktolling Retriever?) en dan kan je op het envelopje klikken.

Als je trust level 1 hebt bereikt kun je PB versturen…Ik had het zelfde probleem hahaha

1 like

@ivar1 , Hier hetzelfde probleem. Kun je mij een PB sturen aangaande je verkooptopic?

Cheers,

Hier ook hetzelfde probleem. Moet zeggen dat het best lastig is … kan je de forum regels niet gewoon krijgen van de autobot?

Ik man soms reageren op posts en mailen naar personen idd niet.

Dank voor een link als iemand die kan posten.

Groet René