Help nodig bij keuze

hey,

Heb een goede maand geleden een seiko premier aangeschaft bij Rob waar ik enorm tevreden over ben. Nu kriebelt het echter terug om nog een seiko aan te schaffen, het virus zit er goed in inmiddels.
Nu ben ik dus op het punt gekomen dat ik oftwel een orange monster oftwel een zwarte atlas wil kopen. Weet niet goed wat ik eerst moet kopen aangezien ik “grote” en “zware” horloges niet echt gewend ben. Vandaar ik eerst dacht aan de monster maar de atlas ziet er ook niet onaardig uit. Wat denken jullie? :slight_smile:

Mijn beste,

Aanstaande Zondag gewoon naar de ‘Rikketik’.
Lekker passen en meten, snuffelen en schuifelen, maar vooral de geneugte van je passie mogen delen met zo velen……………en zo velen…………en zo velen…

http://www.derikketik.nl/

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heb geen monster, maar ben zeer tevreden met m’n Atlas.

gr Ron

En ik heb geen Atlas, maar ben zeer tevreden met mijn Monster.:slight_smile:

Zoals je ziet, die keuze is nogal persoonlijk. Denk dat de tip van Coenraad in deze erg verstandig is.

Als ik zelf uit die twee zou moeten kiezen zou ik een monster nemen, een atlas kan mij niet echt bekoren.

Succes!

Heb geen atlas, maar ben zeer tevreden over mijn monster black en mapmeter black.

Pas bij de laatste wel op voor de bandaanzet. Ik vind de band superstoer met de groeven in het midden, maar bijmij steekt ie over de breedte van mijn polsen heen. Vind ik persoonlijk niet zo mooi. Heb de metalen band daarom vervangen door een canvas versie. Vind em nu geweldig.

Dus de tip om ze eens te vergelijken is zeker niet verkeerd. Jammer dat Rob met vakantie is, anders had je em meteen bij hem kunnen uitproberen. Denk echter dat er nog wel andere aanbieders zullen zijn.

Goede raad, maar de Seiko verkoper, ons aller robbie409, is er Zondag niet.
Tenminste, dat heb ik in één van zijn posts gelezen.

Aangezien ik moet werken dit weekend kan ik met spijt in het hart niet naar de rikketik beurs … wachten op Rob is dus de boodschap :slight_smile:
Aanstaande rikketik van januari zal ik zeker wel van de partij zijn.
Toch al bedankt voor jullie input, geeft weer wat stof tot nadenken.