Ik ben op zoek naar een iets netter horloge op leer. Een dress watch wil ik het niet noemen, het mag wel iets vlotter zijn. Ik heb mijn oog laten vallen op de Panerai Radiomir 40 of een Cartier Santos Dumont.
Hebben jullie nog goede alternatieven??
Ik ben op zoek naar een iets netter horloge op leer. Een dress watch wil ik het niet noemen, het mag wel iets vlotter zijn. Ik heb mijn oog laten vallen op de Panerai Radiomir 40 of een Cartier Santos Dumont.
Hebben jullie nog goede alternatieven??
Cartier!
Mijn mening weet je
Mooie setje samen kopen
Cartier
2 Uitersten.
Die Dumont is echt klein, en de PAM geen dresser…
Dresser? Cartier!
Gewoon wat netter? PAM!
Pam, iedereen loopt tegenwoordig met zo’n Cartier-ding, beetje het Louis V. petje van de horlogerie…
Sluit me aan bij @ElChueco . Zoek je een ietwat netter casual horloge, dan de PAM, zoek je een ietwat speelser dresser, dan de Cartier.
Ik prefereer de PAM.
Ik zou de Cartier kiezen. Ik heb eigenlijk (nog) niks met Panerai
Dat dus
Cartier. Ik heb maar een poll voor je gemaakt :).
Oei lastige keuze, 2 totaal verschillende horloges.
Als het echt voor wat netter bedoeld is, zou ik de Cartier kiezen. De Panerai vind ik stiekem eigenlijk wel leuker.
DUX heeft die Cartier nog te koop liggen voor een goede prijs. Echt een schitterend horloge voor een kleinere pols. Succes.
Letterlijk is dat de Panerai. Iets netter en toch casual. Ik ben er erg van gecharmeerd.
Los van hulp met kiezen was TS volgens mij vooral op zoek naar alternatieven
Ik zag de titel van dit topic en ik wist al genoeg
Apollo 11 er uit en beide er in, explorer is al weg. Dus ze hoeven ook niet als zoethoudertjes. Bedank me later maar
.