Help per direct

wie weet hoe je een mido bodyguard afzet? het alarm gaat al anderhalf uur af en zelfs de dealer weet niet hoe ik dit af kan zetten. dus HELP voor dat hier de hele straat gek word.
groeten pajero

Is dat niet gewoon weer linksonder en rechtsboven een paar seconden ingedrukt houden… > 100 decibel toch? :slight_smile:

zal het proberen inderdaad 100 db moet je in assen kunnen horen

werkt niet

Kun je de batterij er niet uithalen? Ik word gek van dat geluid!

krijg hem niet open

Ik lee op een site “Drücker unten links und oben rechts für Personenschutz-Alarm” maar dat had je dus al geprobeert en dat is om 'm aan te zetten…

Ergens anders: If at any time you are faced with a threat, simply press both trigger buttons at the same time and the watch will draw the attention of everyone around you with its piercing alarm signal, which only you can switch off. Maar er staat niet hoe! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGG!!!
Important : The alarm signal exceeds 100 decibels. If it is set off close to the ear it may cause permanent damage.

wat zeg je,he
eindelijk bat eruit kunnen halen en hij is gestopt pfff.
iemand midootje kopen,wil dit nooit meer mee maken.
toch raar dat ze me bij de dealer(bastink in wijk bij duurstede) niet konden helpen model bestaat niet in europa.???
maar mocht iemand een gebruiksaanwijzing tegen komen .dan graag een kopie.
jongens bedankt voor de snelle reacties

Pfoei… eindelijk rust. Wat ging er in je om om dat alarm sowieso aan te zetten?
Als je de batterij er weer in doet, blijft het alarm dan uit?

Hopelijk geen permanente beschadeging aan je gehoor?

Mvg Dennis.

ik had hem net binnen gekregen,wilde dat wel eens horen 100 db,maar ja.
hij is stil na dat ik de bat er weer ingezet had,maar zo zal het toch niet altijd moeten denk ik,zijn er meer hier die z,on lawaaimaker hebben??

werkelijk is niet meer normaal geloof me,wat een kabaal voor zon klein ding

Ik heb een NOS Mido complete set met een stalen en een leren bandje

hier het stukje uit de handleiding, hoe je de kleine herriemaker weer uitzet.


39mm case— 12mm hoog----18mm bandbreedte


en met stalen band ook aardig

deze Mido is ontworpen voor de japanse markt mn. voor angstige japanse toeristen op
reis buiten Nippon dwz. in de boze buitenwereld.

Groet André

zo eenvoudig is het dus,die van mij is ook nw maar ik heb niet de stalen band,verder dezelfde ook apart met de seconde wijzer gaat per 5 seconden,
bedankt voor je reactie

gr pajero

Is de batterij dan niet bijna leeg, dat de secondewijzer per 5 seconde gaat? Ik heb wel eens gelezen dat dat een soort van spaarstand is als het einde bijna nabij is.

geen idee henrik hij loopt perfect op tijd en het heeft wel wat moet ik zeggen,
het is een nos ik geloof dat de eerste in 95 zijn verkocht dus ik neem aan dat er al een frisse bat in zit, 3 keer indrukken en dat was alles.
werkt trouwens prima,direct maar weer uitgeprobeerd.

Bij mijn Breitling is dit wel het geval, die geeft op deze manier aan dat het bijna is afgelopen.

Ruud

Hoe maakt dat ding eigenlijk geluid?

Hi Pajero,

Uit de handleiding; Bij langdurig gebruik >15 min of meer van de— alarm batterij------
wordt geadviseerd deze te vervangen.
het 100 Db + word niet meer gegarandeerd na zo’n lang gebruik.

Groet André

Het geluid is nagenoeg hetzelfde als van een rook melder, zal wel net zo werken ?

André