Help please

Hallo ik ben daniel. Ik zit nog niet zo lang op het forum. En ik had een vraagje hoe ik trust level 2 kan worden zodat ik een horloge kan verkopen. Vrienden van mij hebben dit forum aanbevolen. En zitten zelf ook op het forum. Ik weet niet of ik deze vraag mag vragen hier. Zo niet mijn exusses.

4 likes

Heb je al een afspraak gemaakt voor je ontgroening dan?

6 likes

Hoi Daniël, je hebt denk ik te weinig gelezen of te weinig gepost. Geef andere leden eens een compliment hier en daar, voeg wat nuttigs toe aan een vragentopic/discussie (zoals ik nu doe) en pak een héél lang topic zoals ‘Wat dragen wij vandaag?’ en scroll een paar honderd posts naar beneden. Dan zit je er zo. Ik geloof dat ik het 1 dag na registratie al had :wink:

3 likes

de eerstvolgende ontgroening wordt georganiseerd door @HanDavinci
vlak voor het HFLE 2017 event

3 likes

Oké harstike bedankt ik zal even aan het werk gaan :grin::wink:

Dat kan nog wel eventjes duren, als het ooit doorgaat tenminste.

1 like

Hoe bedoelt u @Gobert

ik heb rambam al uitgenodigd !

1 like

Hoi Daniel,
Welkom.
En ja, je mag die vraag hier stellen
En nee, je mag geen horloge verkopen.
Dit is namelijk geen marktplaats maar een plaats waar mensen die horloges erg leuk vinden elkaar ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Daarbij wordt hen de mogelijkheid geboden horloges te verkopen of te ruilen. Dat is de volgorde.

2 likes

Van uitstel komt vaak afstel.

1 like

Als ik een ontgroening mag organiseren, hoop ik dat iedereen zijn kuiten goed ingevet heeft.

2 likes

3 likes

kuiten ? ben nieuwsgierig wat er gaat gebeuren dan…

1 like

Hoi Daniel,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:ok_hand::sunglasses:

Gewoon actief mee gaan doen. Vragen stellen, topics plaatsen en je mening uiten. Likes geven wanneer je iets mooi vindt.:+1::slight_smile:

Dan zit je zo op het niveau dat je iets mag verkopen.

Veel succes, maar vooral veel plezier, gewenst hier!:slight_smile:

Groet,
Klokkengek.

5 likes

Ik weet nog wel hoe het bij mij ging. Ik werd op een stoel gezet, vastgetekend met jubilee bracelets. Toen moest ik op alfabetische volgorde alle Seiko mods die Han ooit gemaakt heeft reciteren. Dit alles terwijl twee parkieten een hap uit mijn oorlel namen zodra ik een fout maakte.

Weet waar je aan begint!

11 likes

Bestellen we voor jou een glaasje azijn bij de uitreiking :sunglasses:

2 likes

Dat zal ik zeker gaan doen. Horloges zijn mijn passie. Dus ik zal me hier vast op mijn plek thuis voelen. Harstike bedankt voor de informatie @klokkengek

2 likes

Een hoop onzin weer.
Ik ben het zat, ajuu!!

2 likes

Tjonge jonge jonge… dat is niet misselijk. Gelukkig ben ik van voor die tijd. Ik zou er nu never nooit niet doorheen komen… :worried::upside_down_face:

1 like

Welkom @Daniel_27

Wat voor horloge gaat er binnenkort weg?
Foto’s!!

1 like