Gaat iemand het proberen morgen om 15.00 uur? Ik heb een paar bandjes nodig maar ivm verjaardagsfeest van mijn zoontje niet in de gelegenheid zelf te bestellen. Zou fijn zijn als mijn bandjes mee kunnen liften😜
Even om 15:00 naar de toilet toe.
Zijn mooie modellen. Ik had de versie met de huge sluiting.
Wil je er een, kopen! Ze zijn top!
Vond het logo en de sluiting voorheen altijd slaan als een pik op een drumstel, maar nu Eddie dat allebei voor me heeft opgelost, heb ik een zwarte besteld. Ben benieuwd of ik 'm wat vind, of dat ik er spijt van krijg. Gewoonlijk haal ik de trekker pas over zodra ik zeker weet, dat het een blijvertje is. Spannend!
Gelukt!!! HF-er blij met zijn bestelling, ik toch ook met mijn NATO’s:+1:
Super. gefeliciteerd! Maar weet je wel zeker dat die bestelling ook daadwerkelijk doorgaat? Naar ik begreep, was het vandaag Sodom en Gomorra in Sheffield. Op het TF-forum las ik dat om 15:15 NL tijd alles al was uitverkocht en er zelfs onbedoeld 69 PRS-25 bestellingen zijn geaccepteerd die uiteindelijk - ondanks TF-bevestiging - toch niet geleverd zullen worden, aldus Eddie. Las ook dat sommigen ervoeren dat de site al binnen 5 minuten zo overbelast was dat artikelen in de winkelwagen niet konden worden afgerekend en het er plat gezegd op neerkomt dat slechts degenen met de beste reactiesnelheid, snelste internetverbinding en kortste adresgegevens kans maakten. Weliswaar stond ook ik om klokslag 15:00 als een maleier op dat toetsenbord te rammen en ontving ik zowel een bevestiging van Sagepay als van Timefactors, maar geloven doe ik het pas als het bericht komt dat ie verstuurd wordt.
Tijd zal het leren. Ben niet voor een een zwarte PRS-25 of PRS25 40mm model gegaan, waarvan Eddie rapporteert dat er ‘teveel’ exemplaren verkocht zijn.
Overigens meldde hij 661 bestellingen dat half uur - best wat orders doorgekomen toch
Als dit horloge blijft “hangen” dan moet je hem gewoon kopen. Maar dan wel met een leren band. Dit is overigens mijn persoonlijke mening.
Is al ouder topic
Dat heb ik vaker. Komt waarschijnlijk omdat ik zelf ook wat ouder word en mij door mijn enthousiasme laat meeslepen zonder goed te kijken.
Geen probleem haha
en dat is een?
Nee joh, is een gemod Seiko 5je😂
ziet er leuk uiy hoor ben je tenminste zeker van de kwaliteit!
Dat ben je bij Smiths toch ook wel?
Bij smiths wel maar ik bedoel met andere hommages komend uit china, korea etc…