Help! Smiths prs25 36mm ?

Iemand al ervaring met deze of met het merk zelf? Betrap mezelf ervan steeds terug te gaan naar de site en hem te bestellen. Maar iets houdt me altijd tegen. Graag jullie meningen😇

https://www.timefactors.com/prs25new36mm.htm

5 likes

Die bestelknop waar “Sold Out” op staat wellicht? :wink:

Dat daargelaten begrijp ik wat je bedoelt. Zelf heb ik ook die neiging gehad. Ik heb geen ervaring met het horloge zelf, maar wat mij tegenstaat is dat het een Smiths met het ontwerp van een Rolex Explorer is.

1 like

Black dial is nog steeds bestelbaar :wink: zoals je zegt lijkt op een rolex explorer maar langs de andere kant dan ook weer niet (lees: moeilijk te verwoorden​:sweat_smile:)

1 like

Beetje Explorer hommage ziet er wel tof uit :+1:ja had 'm alleen wel voor de brexit moeten bestellen.

1 like

Volgens mij is er nog geen no-deal Brexit dus nog steeds geen invoerrechten. Of niet?

4 likes

Weet het niet echt hoe dat zit :pensive::upside_down_face:

1 like

Momenteel nog EU dus :smirk:

Vandaag moet het akkoord goedgekeurd worden toch? En dan nog een overgangsfase tot minstens 31 december.

1 like

Geen idee maar denk niet da dat me zou weerhouden

Gewoon bestellen. Heb zelf de 40mm versie gehad. Kwalitatief meer dan prima. Vond de lugs van de 40mm versie wel enorm lang dus denk dat de 36mm voor mij ook prima zou zijn. Aangezien de eigenaar issues heeft en zijn webshop niet dagelijks geopend is, zou ik mijn kans grijpen.

3 likes

Ja klopt operatie gehad etc…nog even andere meningen afwachten. Alvast bedankt!

1 like

Meningen hier zijn over het algemeen vrij verschillend dus je gaat er absoluut niet wijzer van worden. Op YouTube staan een aantal reviews. Ik zou die bekijken. :ok_hand: