Help! Smiths prs25 36mm ?

Iemand al ervaring met deze of met het merk zelf? Betrap mezelf ervan steeds terug te gaan naar de site en hem te bestellen. Maar iets houdt me altijd tegen. Graag jullie meningen😇

https://www.timefactors.com/prs25new36mm.htm

5 likes

Die bestelknop waar “Sold Out” op staat wellicht? :wink:

Dat daargelaten begrijp ik wat je bedoelt. Zelf heb ik ook die neiging gehad. Ik heb geen ervaring met het horloge zelf, maar wat mij tegenstaat is dat het een Smiths met het ontwerp van een Rolex Explorer is.

1 like

Black dial is nog steeds bestelbaar :wink: zoals je zegt lijkt op een rolex explorer maar langs de andere kant dan ook weer niet (lees: moeilijk te verwoorden​:sweat_smile:)

1 like

Beetje Explorer hommage ziet er wel tof uit :+1:ja had 'm alleen wel voor de brexit moeten bestellen.

1 like

Volgens mij is er nog geen no-deal Brexit dus nog steeds geen invoerrechten. Of niet?

4 likes

Weet het niet echt hoe dat zit :pensive::upside_down_face:

1 like

Momenteel nog EU dus :smirk:

Vandaag moet het akkoord goedgekeurd worden toch? En dan nog een overgangsfase tot minstens 31 december.

1 like

Geen idee maar denk niet da dat me zou weerhouden

Gewoon bestellen. Heb zelf de 40mm versie gehad. Kwalitatief meer dan prima. Vond de lugs van de 40mm versie wel enorm lang dus denk dat de 36mm voor mij ook prima zou zijn. Aangezien de eigenaar issues heeft en zijn webshop niet dagelijks geopend is, zou ik mijn kans grijpen.

3 likes

Ja klopt operatie gehad etc…nog even andere meningen afwachten. Alvast bedankt!

1 like

Meningen hier zijn over het algemeen vrij verschillend dus je gaat er absoluut niet wijzer van worden. Op YouTube staan een aantal reviews. Ik zou die bekijken. :ok_hand:

Ik zit ook al maanden te loeren naar dit model. Wat mij nu nog tegenhoudt is dat de wijzers uit verhouding zijn. De ene wijzer te kort is en de andere is te lang. Dit zou verholpen worden met nieuwe wijzers, maar helaas heeft de leverancier de per abuis de oude wijzers erop gezet.
Ik wacht dus tot er een batch komt met de nieuwe aangepaste wijzers.

4 likes

Dit houd me tegen…

5 likes

Kijk ook eens naar de Traska, vindt ik er net iets beter uitzien.

1 like

Kijk naar Rolex, vind ik er veel beter uitzien.
Grapje :laughing:
Heb zelf wel eens naar zo’n compleet witte zitten kijken, ziet er best gaaf uit.

3 likes

Ja de real deal :star_struck::star_struck::star_struck:prachtig maar voor mij boven budget.

2 likes

Ziet er ook niet slecht uit😇

1 like

Doen!

Heb deze niet, maar wel een Smiths Expedition. Volgens mij is de kast en de band hetzelfde als de Everest 36mm. Ik ben echt heel erg te spreken over de kwaliteit en de afwerking.

Vind zelf Timefactors erg sympathiek, en de historie van Smiths kan zich meten met veel van de grote jongens. Jammer voor ze dat hun marketing afdeling lag te slapen, dat deed Rolex in ieder geval wel beter.

Het schijnt overigens dat de nieuwe band, of beter de nieuwe sluiting, een verbetering is ten opzicht van de oude. Let daar dus wel op mocht je voor een tweedehands gaan.

2 likes

Deze heb ik ook bekeken en dan sowieso met de rivet bracelet. Zie dat ie uitverkocht is. 40 mm nog wel beschikbaar. Heb een paar kennissen die er een hebben en wat hier al eerder vermeld wordt: Knappe klok voor dat geld.

2 likes