Enige tijd geleden heb ik een Seiko SNZH57 gekocht met intentie om die ooit tot een FFF om te bouwen.
Recent nog alle nodige onderdelen hiervoor besteld: Wijzerplaat & handjes van Dagaz, FFF styled lumed bezel van L.C.B.I en een double domed sapphire met AR coating van Crystaltimes.
Maar ik kan alleen nergens iemand vinden die het voor mij kan/wil modificeren en naar wens costumizen.
Met Monster watches ook al contact gehad, helaas mag hij sinds ie seiko dealer is geen Dagaz wijzerplaten vervangen, en ja deze heb ik al gekocht.
Weet iemand ben wie of waar ik terecht kan voor dit specifieke modificatie aangezien ik twee linker handjes heb?
Ik ben geneigd “gelukkig maar” te zeggen, omdat ik de SNZH gewoon beter vind zonder mods, maar ik vrees dat tussen @Dao, @Theoclock en voornoemde partij er vast wel iemand bij zit of een tip gegeven kan worden.
@HanDavinci ook niet meer, maar ik hoopte dat jullie met z’n allen misschien een modboer kenden die dit gewoon professioneel voor @Rajcalm11 zou kunnen doen.
Ikzelf vind nog steeds dat je aftermarket onderdelen gewoon ritueel in de tuin moet verbranden (met uitzondering van het saffiertje) en die dingen origineel moet houden, maar daar heeft TS geen reet aan.