Ik heb een le locle lady, welke de kroon mist, dit horloge is in het buitenland naar een service center geweest voor groot onderhoud. De dag nadat deze terugkwam is de kroon eraf gevallen
Ik heb het horloge naar een horlogemaker gestuurd en deze geeft aan dat het onderhoud ondeugdelijk is gebeurd, maar dat hij het niet wil bekijken omdat de kosten nogal hoog kunnen uitvallen. Ik ben benieuwd of het echt beter is om een ander horloge te kopen en het helemaal slecht is of dat het horloge nog voor een redelijke investering gerepareerd kan worden. Weet iemand een goede horlogemaker die mij kan helpen?
Vervelend verhaal. Is de service door Tissot zelf uitgevoerd? In dat geval zal je zeker garantie kunnen claimen, of in het slechtste geval een klacht indienen bij de Swatch Group. Het zou niet uit moeten maken welke Tissot AD je binnenstapt om deze garantie te claimen.
Wel, dat had niet mogen gebeuren.
Ik ben ook benieuwd naar de horlogemaker die een opmerking maakte dat de service niet deugdelijk is gedaan.
Kan je wat foto’s maken eventueel ook van de binnenkant.
Is de kroon er nog af?
Ik zou het anders graag willen zien en kan het probleem misschien oplossen.
Stuur maar een PB
Ik hoor het wel.
Je gaat in eerste instantie toch eerst terug naar waar de reparatie is uitgevoerd? Geef ze een kans om het te herstellen. Lijkt me de meest logische eerste stap.
In principe heb je gelijk, en dat zou ik ook doen. Het horloge is in Brazilië naar een Tissot Service Center geweest die op de pagina van Tissot stond. Daarna is de kroon eraf gevallen. De persoon van wie het horloge is had door omstandigheden geen tijd meer om het weg te brengen. Dus heb ik het meegenomen naar Nederland, omdat ik het niet vertrouwde. Ik ga zeker een melding maken bij Tissot over het service center. Maar het is te lang geleden om daar nog te klagen.
Hoi… Wat een geweldig aanbod. Ik heb zelf nog nooit een horloge open gemaakt dus geen idee of het werkelijk zo erg is als gesteld. De kroon is er nog steeds vanaf. Ik stuur je een berichtje. Geweldig aanbod!
Het is een tissot Service Center in Sao Paulo geweest, welke ook verneld staat op de website van Tissot, dus ik vind het allemaal erg vreemd om eerlijk te zijn.