HELP! Titel wijzigen in verkooptopic

Voorheen kon ik in de titel van mijn verkoopadvertentie altijd het woord GERESERVEERD opnemen, wanneer ik het horloge voor iemand apart hield.

Mijn advertentie van gisteren moet nu voor een mede forumlid op GERESERVEERD, maar het lukt niet meer om dat in de titel te schrijven…

Is er iets veranderd, of heeft het te maken dat ik kort geleden een paar dagen van het forum af was en later weer terug kwam. Ben ik mijn rechten nu kwijt? :grimacing: :scream:

Dank alvast mannen!:blush:

5 likes

Volgens mij heb je nu trust level 2 en kan je dus niet meer titel e.d. aanpassen

Dank je Alex! :slightly_smiling_face::+1:

Dat zijn dan de gevolgen van het even opzeggen van je lidmaatschap en weer terugkomen. Niet aan te raden dus.:tired_face::pensive:

8 likes

Ik kon je ook geen like geven, want ik heb ook minder likes per dag dan vroeger…:disappointed_relieved:

6 likes

Je wordt genadeloos afgestraft voor je korte uitdiensttreding van het HF!

2 likes

Hahaha… zo is het! :joy::thinking:

7 likes

:wink::sunglasses: maar je hebt altijd ons nog :+1:

1 like

LIKE! :+1::+1::+1::blush:

Wil jij het voor mij doen? In grote letters GERESERVEERD in de titel van mijn Farer Carter advertentie. Onder de advertentie heb ik het zelf al gedaan . Dat lukte wel.

Dankjewel! :blush::+1:

5 likes

Wat heb ik gemist ? :roll_eyes:

1 like

Done partner :+1:

:grin:

2 likes

Ha Matthias,

Ik ben een week of twee terug even echt weg geweest van het forum- op eigen verzoek. Na een paar dagen weer terug, maar ik ben een aantal rechten - die ik als ouwe lul had opgebouwd- kwijt geraakt.:joy::tired_face:

Toch wel lastig merk ik nu! :thinking:

10 likes

Dank je wel ouwe reus! :+1::blush: Je hebt een borrel van mij te goed!:sunglasses:

4 likes

De afkickverschijnselen van dit forum zijn niet te onderschatten🤣
De rechten zal je snel weer opbouwen opa😉

3 likes

In ieder geval ben ik blij dat je er nog/weer bent😀!!!

3 likes

Hahahaha… daar heb je een punt collega!:sunglasses:

5 likes

Als het technisch kan, wil @Jurgen misschien met z’n hand over z’n hart strijken voor deze zeer gewaardeerde oud gediende? :pray:

9 likes

Ik sluit mij hier volledig bij aan. :+1:

7 likes

Prachtig voorstel :+1:

2 likes

Dank je Hans! Ik ook!:blush: De meeste mensen uit onze hoek van het forum hadden het niet eens door, ook omdat ik geruisloos ben terug gekomen. Dat weggaan was een emotionele beslissing, waar ik direct spijt van had. Ik moet leren om tot 10 te tellen…:thinking::wink:

10 likes

niet meer doen he !

4 likes