Help vet horloge, merk en model onbekend

Geachte Horlogekenners,

Vorig jaar liep ik in amersfoort door de stad te neuzen en waren mijn ogen gevallen op een supervet horloge, stom dat ik ben heb ik destijds niet goed opgelet welk merk en/of welk model het was. Hier heb ik nu heel erg veel spijt van want ik ben dit horloge nooit meer tegengekomen. Ik meende dat ik het horloge, ja het verbaasde me enigszins, in de Hip ben tegengekomen. Hieronder volgt, een summiere beschrijving helaas.

het betreft een gouden horloge waarbij de cilinders voor de schroeven gedeeltelijk buiten het horloge vallen, ik meende dat deze cilinders waren afgedekt met een soort van afgevlakte parels, gladde steen maar dat kan ook heel goed iets anders zijn geweest. tot slot meen ik dat deze een leren bandje had en tussen de 600 en 800 euro in zat destijds.

Het zal echt heel vet zijn als ik via dit forum kan achterhalen om welk horloge dit gaat zodat ik mezelf ermee kan belonen na mijn afstuderen. Bij voorbaat dank

Zonder foto zal dit lastig worden vrees ik. Kun je niks vinden dat er op lijkt en daar een foto van plaatsen?

Hip Amersfoort al een mailtje gestuurd? Ik zit aan M.Kors te denken, maar misschien kunnen zij je met een oud collectie boek op pad helpen!

Marc Ecko zou ook nog kunnen als ik hun merken bekijk.

Ik had vanmiddag even een telefoontje gepleegd met de hip, maar helaas konden ze me niet verder helpen

Cilinders en schroeven van wat?

Bedoel je deze?

Hij lijkt er wel op ja

de cilinders waren echter wel wat groter en meer naar de buitenkant en de behuizing was goud in ieder geval niet zo zwart als deze

ik heb hem opgezocht op de site en als ik hem in het goud zie dan ben ik er vrijwel zeker van dat het om dit horloge gaat. echt super bedankt.

tips voor soortgelijke horloges zijn uiteraard nog steeds welkom

Maar wat bedoel jij dan met cilinders? De kroon en drukkers voor de chrono?

Deze dus:

nou gewoon een ronde buis is een cilinder ;). maar ik had het horloge maar een korte tijd gezien dus wellicht was het in me gedachte iets meer naar buiten maar dit is het horloge nogmaals bedankt

jep

Haha ja de betekenis van het woord cilinder is me bekent, ik moet me er alleen een voorstelling van maken wat jij dan bij een horloge de cilinder noemt :wink: maar gelukkig hebben we hem voor je kunnen vinden! Nu maar hopen dat het nog te leveren is en niet uit de collectie genomen :slight_smile: wel even een foto plaatsen als je hem hebt he!

Groet, jeffrey.

Volgend jaar wou ik hem ergens gaan kopen, als beloning voor me afstuderen. heb rond gekeken op het internet en ook op de site van TW steel ben ik hem tegengekomen, alleen die plaatjes zijn zo slecht gemaakt dat ik hem helemaal niet herkende toen ik er zelf naar op zoek was gegaan. maar als ik hem heb en ik denk eraan zal ik zeker een foto droppen

Pwer Schreef:

Volgend jaar wou ik hem ergens gaan kopen, als
beloning voor me afstuderen. heb rond gekeken op
het internet en ook op de site van TW steel ben ik
hem tegengekomen, alleen die plaatjes zijn zo
slecht gemaakt dat ik hem helemaal niet herkende
toen ik er zelf naar op zoek was gegaan. maar als
ik hem heb en ik denk eraan zal ik zeker een foto
droppen

Vet dat ie opgespoord is. En nu goed je best doen op school en niet te veel wegdromen bij die TW Steel :wink:

It’s all about the cilindre’s!

Leuk dat je het gevonden heb. Zelf heb ik deze jaren geleden bij HIP gekocht. Leuke zaak! Eigenlijk ging ik er om een pak te kopen bij Jac Hansen. HIP is daar ongeveer 20 meter vandaan. Toen ik HIP uitkwam was ik blut. Tja, een horloge gaat voor mijn pak he :smiley:

Uploaded from the Photobucket iPhone App - See this image on Photobucket.