Ik heb gisteren de planet ocean gekocht, in volle overtuiging dat dat hem moest gaan worden. Echter bij thuiskomst keek de Pelagos me aan met zijn puppyogen en nu weet ik niet of ik hem wel weg wil doen.
Allebei blijven? Nope dat is geen optie. Ik wil nog een 126711chnr kopen en er is nog wat anders incoming. De geldboom is helemaal kaalgeplukt.
Help me out!! Ik zit overigens 90% achter een computer, dus meer dan 500m waterdicht is sowieso onzin. Ik hou gewoon van duikhorloges, dus een de optie “iets anders” doet ff niet mee.
Ik vind de Tudor mooier, mijn keuze. Was het een BB dan wellicht anders, de Pelagos heeft bij mij een streepje voor. De Omega oogt wat fancier met z’n shiny bezel en plaat. De gedraaide lugs zijn tof maar die ronde vorm van de band doet dat teniet, weet niet waarom maar dat staat mij tegen. Dus, ik zeg Tudor houden
Maak vooral geen gehaaste beslissingen omdat je het gevoel hebt dat het moet. Probeer je NA een maandje of zo om de pols, als je daarna nog steeds meer gevoel hebt bij je Tudor dan is de keuze snel gemaakt. Dat kun jezelf het beste ervaren. Vaak als je een horloge minder gaat dragen door een voorkeur voor een andere, dan staat ie vaak bij mij al met een been buiten. Uitdaging zit hem meer in het afscheid nemen en niet zo zeer in het toevoegen, tenzij je helemaal geen gevoel hebt