Kijk het een weekje aan
Be a man, cowboy up and take the pain
Omega, zonder enig aarzelen.
Allebei houden, want je krijgt spijt al je er een weg doet.
Oh, ik lees net datdat geen optie is. Jammer.
Hahaha , pfffff beide nu om de pols gehad . Pelagos is een stoer horloge maar de afmetingen van de PO spreken mij meer aan . zou t niet weten .
PO houden
10x mooier
Aan mij heb je helemaal niks, ik kan niks wegdoen.
Beide tof.
PO houden, zonder twijfel het mooiere horloge!
Als je niet kan kiezen op basis van uiterlijk of functionaliteit moet je een ander criterium zoeken. Dan zijn er een aantal voor de hand liggende zoals geld, welk horloge geeft het meest ruimte in de portemonnee.
Een zachtere reden zit in de emotionele waarde, welk horloge voelt het lekkerst, of heb je de mooiste herinneringen aan.
Ten slotte het oer-HF advies; even doorsparen😉
Ik heb ook een poging gedaan om te beoordelen maar echter zonder een keus te kunnen maken.
Wat is dat moeilijk echt geen idee wat ik zou doen.
Maar kijk naar opmerking van Pedersen hierboven daar kan ik mij wel 100% in vinden.
Succes met deze mensonterende lastige beslissing…
Wacht tot je alles binnen hebt en beslis dan? Misschien is er een ander horloge dat kan vertrekken, kan je de PO en Pelagos houden….
Bij twijfel, allebei eruit.
Kan je weer opnieuw beginnen
Omega houden. Die vindt ik persoonlijk mooier!
Pff moeilijk. Als iemand de Pelagos kan hebben ben jij het. De Omega vind ik mooier maar ook iets te shiny voor je, dus ik zou voor de Tudor gaan.
Pelagos mag blijven, ik heb deze maat planet 3 x gepast toen wist ik het zeker … voor een planet is het te klein waardoor de verhoudingen niet ideaal zijn.
Bedankt allemaal. Het lijkt wel zo’n beetje 50/50
@Pedersen heeft opzich wel een punt. De Tudor Pelagos was ooit mijn eerste echte horloge. Daarom destijds teruggekocht.
Maarja die PO glimt zo lekker. Ik leg ze allebei zo even voor me neer en pak er een biertje bij.
Thanks voor de meningen en tips👊🏻
En slaap er ff een of een paar nachtjes over en neem de tijd om te beslissen
De omega zonder twijfel maar goed ik snap ook jou standpunt, heb jij zelf al een kleine voorkeur?
Als je mij om mijn persoonlijke mening vraagt zou ik de PO houden, maar ja ik hoef die keus niet maken. Zou ze even om en om 2 weken dragen en dan kijk je de kindjes nog eens diep in de ogen en dan maak je een beslissing. Uiteindelijk blijft het allemaal een persoonlijke smaak, maar snap je dilemma wel hoor, vandaar om en om . Succes met je keuze, we horen/zien het wel.