Ik ben in elk geval voor de 01 gegaan… Prachtig om door de display caseback het kolomwiel in actie te zien.
Je krijgt op de 01 trouwens 5 jaar garantie, op voorwaarde dat je na 2 jaar even de waterdichtheid laat testen.
Ik ben in elk geval voor de 01 gegaan… Prachtig om door de display caseback het kolomwiel in actie te zien.
Je krijgt op de 01 trouwens 5 jaar garantie, op voorwaarde dat je na 2 jaar even de waterdichtheid laat testen.
Met de band kun je niet fout gaan. Wel vind ik bij navitimers de kalfsbanden beter staan. Oogt wat rustiger bij een toch al drukke klok. Geeft ook net iets sportievere uitstraling.
Ik zou voor kalfsleder gaan, voor de meerprijs van de originele krokodil kan je enkele rios banden kopen…
Coco is het mooist zelf nu ook roos heeft hele mooie echte croco banden. En een kalf band erbij voor ernaast
Tsk
Bij een navitimer hoort natuurlijk de navitimer bracelet!
Als je de metalen band bedoelt - die vind ik spuuglelijk vrees ik …
Smaken hé
nummer 2! mooie rustige plaat (voor zover mgl bij Breitling…)
succes met kiezen
Eens, plus het comfort van de Navitimer bracelet valt erg tegen. De croco banden van Breitling zijn echter van zeer goede kwaliteit…
Ik vind de originele looks vd 01 het mooist. Net als het opgelegde gouden logo. En dat goud past wel, aangezien sommige ouwe gedrukte logo’s ook geel/goudkleurig waren. Maar nu dus een slag chiquer opgelegd.
Betreft band, ik vind de kalfs er t beste bij passen. Lekker tool en stoer. Alligator vind ik bij de inverse panda beetje uit de pas.
Op de gouwe
En de effen kleurige wijzerplaten vind ik t wel chique. Maar de inverse panda Is er net wat te… Stoer voor.
Hoewel, t misstaat em niet
Nog iets om misschien te overwegen. Vouwsluiting of gesp. Op m’n witte emergency mission vind ik verschillende kleuren banden erg leuk passen. Zwart, grijs, blauw, groen, bruin… Imho past wit vel makkelijker met andere kleuren. Ik Had daarom gekozen voor de gesp.
Maar de zwarte plaat op de 01 vind ik t mooist op zwart kalf en misschien donkerbruin kalf voor een meer vintage look. Ik zou in dat geval voor de vouwsluiting gaan. Ook al Is ie een stukduurder, je bandje blijft er veel langer mooi door.
Potverdorie, ik zat destijds ook wel te twijfelen tussen de emergency en navitimer. Nu ik de plaatjes weer zie, gaat t weer kriebelen… Damm it’s a beauty!
Klopt … moet idd nog kiezen wat betreft de sluiting.
Voorlopig heeft de gesp een lichte voorkeur, net omdat ik een aantal foto’s gezien heb waar de band toch een redelijke plooi had door de vouwsluiting. …
De plooi door een gesp is toch nog erger hoor.
Ik vind de vouwsluiting van Breitling gewoon totaal niet comfortabel. De binnenkant drukt nogal in de pols…
Zo Slider weer een nieuwe aankoop lekker bezig
Ik zou voor optie 1 gaan!
Grtz
Verschilt misschien ook per pols? Ik heb bij sommige sluitingen last, terwijl anderen er geen probleem mee hebben.
Goed, de Cosmonaute is definitief afgevallen van de shortlist.
Het blijft nek-aan-nek wat betreft de 01 & World.
To be continued
En? Heb je al een keus kunnen maken?
Hopelijk heeft hij een keuze kunnen maken 8 jaar terug, overigens eens met dat 43mm mooier is dan 46 (in mijn optiek)
Was me niet eens opgevallen hahaha.
@Slider_7
Nu dit topic weer omhoog is geschopt ben ik benieuwd of er ooit een Navitimer is gekomen. En zo ja, welke?
Absoluut
Ben eerst voor de World gegaan (46mm), doch deze na een tijdje ingeruild voor een 01 (43mm).
Maar ook de 01 heeft het nest ondertussen al hele tijd geleden verlaten …