Hoi allemaal, ik heb sinds een jaartje deze mooie Smartwatch van Frederique Constant.
Ik heb hem nu weer op het originele bandje zitten die ik er bij ontvangen heb. Maar heb hem ook al op een zwart lederen band gedragen. En een bruin bandje.
Iedere keer vind ik dat het hem niet niet is. Gelukkig hebben we op het forum voldoende kennis. Dus richt ik me tot jullie. Hebben jullie aanraders voor dit horloge. Wellicht kan ik daar de inspiratie op doen voor de vervanging van het origineel. Aangezien die toch al flink wat slijtage begint te vertonen.
Dat ziet er uit als een super mooi bandje inderdaad, zie dat ze daar meer mooie bandjes maken, dank voor de aanrader!
En dank voor het verbeteren van het spelfoutje in de titel, zag zelf niet de mogelijkheid om dat aan te passen!
De kast is wat groot voor de bandaanzet, hierdoor oogt het originele bandje wat iel. Ik denk dat je dus voor een wat dikker bandje moet gaan zodat het wat beter in verhouding komt.
Een padded bandje, met curved ends, zou dus wel mijn voorkeur hebben. Bijvoorbeeld deze.