Zo te zien heb je em warm kunnen maken voor een mechanische. Ik dacht dat Aerowatch toch geen quartz maakt?
Veel plezier in A’dam!
Zo te zien heb je em warm kunnen maken voor een mechanische. Ik dacht dat Aerowatch toch geen quartz maakt?
Veel plezier in A’dam!
Nee, dat is niet gelukt. Aerowatch maakt ook quartz.
Ik heb het uiteraard wel geprobeerd maar hij wil het echt niet. Ik snap het ook niet want dan is er gelijk meer te koop. Nu moet het echt quartz zijn.
Nee, dat is niet gelukt. Aerowatch maakt ook
quartz.Ik heb het uiteraard wel geprobeerd maar hij wil
het echt niet. Ik snap het ook niet want dan is er
gelijk meer te koop. Nu moet het echt quartz zijn.
Wat is zijn reden om voor een quartz te gaan en niet voor een mechanisch klokje?
stef Schreef:
Nee, dat is niet gelukt. Aerowatch maakt ook
quartz.Ik heb het uiteraard wel geprobeerd maar hij
wil
het echt niet. Ik snap het ook niet want dan is
er
gelijk meer te koop. Nu moet het echt quartz
zijn.Wat is zijn reden om voor een quartz te gaan en
niet voor een mechanisch klokje?
Heb ik ook al gevraagd in het begin, maar is nog geen antwoord op…
Vermoed het gemak…van het niet op tijd hoeven zetten… blijft enkel de datum en zomer/winter-tijd over… wie weet lezen we het snel. 
Heb ik ook al gevraagd in het begin, maar is nog
geen antwoord op…Vermoed het gemak…van het niet op tijd hoeven
zetten… blijft enkel de datum en
zomer/winter-tijd over… wie weet lezen we het
snel.
Hm… verdacht dat er nog geen reactie op is gekomen. Misschien schuilt er een onwaarschijnlijk groot mysterie achter… :+
Maar ik denk ook hetzelfde hoor. Ik wij, lees een hoop horlogegekken, houden van het ambachtelijke mechanische van een klokje. De rest wilt gewoon de tijd aflezen. Geen gedoe met elke ochtend aanslingeren, elke maand een paar minuten bij te moeten zetten, elke paar jaar een fortuin uitgeven voor een servicebeurt (waar je een nieuw horloge voor had kunnen kopen), magische magnetische problemen met het uurwerk, etc.
Ik snapte er helemaal niks van… Ik dacht jullie weten toch waarom hij quartz wil… Zie ik net dat er iets fout is gegaan en ik daar niet op gereageerd heb.
Sorry jongens, waarschijnlijk onder werktijd per ongeluk niet op verzenden gedrukt.
Maar hij heeft geen zin om zijn horloge eens in de zoveel tijd gelijk te moeten zetten of op te winden. Hij snapt daar niks van haha moet daar wel om lachen.
Prettig weekend!
Ik snapte er helemaal niks van… Ik dacht jullie
weten toch waarom hij quartz wil… Zie ik net dat
er iets fout is gegaan en ik daar niet op
gereageerd heb.Sorry jongens, waarschijnlijk onder werktijd per
ongeluk niet op verzenden gedrukt.Maar hij heeft geen zin om zijn horloge eens in de
zoveel tijd gelijk te moeten zetten of op te
winden. Hij snapt daar niks van haha moet daar wel
om lachen.
Geen probleem toch, we (althans ik) was erg nieuwsgierig.
Vermoede het al, ken meerdere mensen die dat hebben. Eentje baald dan ook dat zijn grail (puur qua looks) niet verkocht wordt met een quartz!
Prettig weekend!