Altijd goed als iemand weer een horloge zoekt,… zelf ben ik altijd op zoek!
Mooi budget heeft voor een horloge. Heb helaas niet direct merken paraat, maar ben wel benieuwd waarom hij een quartz wil. Vermoed dat het hem gaat om het gebruikers gemakt m.b.t. het niet steeds op tijd hoeven zetten??
Don’t give me the credits. Komt door de horloges hoor!
Epos vind ik zowel klassieke als strakke modellen wel in hun collectie hebben.
Deze vind ik wat klassieker
Als je dat scheve niet mooi vind, dan hebben ze em ook met een 2892.
Vind het vooral mooi dat er geen stukken van cijfers door subdials ‘afgehakt’ worden. Maar deze chrono’s zijn wat aan de duurdere kant.
Deze vind ik wat strakker en is een stukje goedkoper
De retailprijs zijn een stuk hoger dan Stef’s budget, maar op de baai komen wel een ‘koopjes’ langs. Wel oppassen voor r3pl1cas. (zou het vieze woord door de kritieke filter van sommige forumleden heen komen;))
We gaan vanavond een rondje juweliers in Den Haag
doen dus ik laat nog wel weten hoe het is
afgelopen.
Ik ga Wout toch op andere gedachten proberen te
krijgen maar ik denk dat hij echt bij een quartz
blijft.
Misschien dat het horlogevirus toch nog overslaat
vanavond haha.
Ik hou jullie op de hoogte!
Mocht je in de buurt van Leidschendam komen, dan zit er voor Frederique Constant in winkelcentrum Leidsenhage een horlogerie.
Weet dat ze in de Bijenkorf het merk ook verkochten, maar dacht dat de prijzen daar een stukje hoger waren.
Volgens mij verkopen ze d’r ook modemerken-horloges. Dacht dat Armani ook iets had met Romeinse cijfers en in zijn budget.
Verder weet ik 't centrum van Den Haag nog Siebel, Schaap & Citroen, Steltman, het horlogeplatform, in zijstraatje schuin tegenover S&C zit ook een 2e hands zaakje voor horloges en sieraden.
Alvast succes met de zoektocht.
Ter aanvulling:
De zaak die Marnix bedoelt in Leidschenhage heet de Timestore.
Deze zit in de straat waar je uitkomt als je de trap af gaat vanaf het parkeerdak.
In dezelfde straat zit Juwelier Alexander. Heeft o.a. Rado en Edox. Is nogal een ballentent.
In Den Haag vooral Juwelier Van Willigen niet vergeten.
Heeft een enorm assortiment in de betaalbare merken. Frederique Constant, Longines, Maurice Lacroix en Tissot. Bovendien mensen met verstand van zaken. Zit in de Hoogstraat. M.vr.gr.
Han
Alvast succes met de zoektocht.
Ter aanvulling:
De zaak die Marnix bedoelt in Leidschenhage heet
de Timestore.
Deze zit in de straat waar je uitkomt als je de
trap af gaat vanaf het parkeerdak.
In dezelfde straat zit Juwelier Alexander. Heeft
o.a. Rado en Edox. Is nogal een ballentent.
Volgens mij is Rado daar uit gegaan een poosjes geleden. Wel hebben ze Bell&Ross, Ebel, Oris en dacht ook Longines.
In Den Haag vooral Juwelier Van Willigen niet
vergeten.
Heeft een enorm assortiment in de betaalbare
merken. Frederique Constant, Longines, Maurice
Lacroix en Tissot. Bovendien mensen met verstand
van zaken. Zit in de Hoogstraat. M.vr.gr.
Han
Dat is ook een goeie zaak.
Verder schiet me Juweelco in de Korte Poten 30 te binnen. Daar hebben ze onder andere Fortis, Seiko, Bulova.
Jongens, bedankt voor de tips! (ik ken ze allemaal dus komt goed)
Bij Van Willegen een paar jaar geleden een Meistersinger gekocht. Hebben inderdaad leuke “betaalbare” merken. Aardige mensen ook die alle tijd voor je nemen ook al kom je gewoon even kijken.
Beste Marnix,
Nu je de zaak toch noemt, graag je indruk van deze zaak.
De goede man beweert dat hij zijn spullen via de groothandel/importeur betrekt.
Als ik zijn assortiment zo zie lijkt het me aannemelijk dat hij partijen koopt uit faillissementen, overstock van importeurs etc.
gr.
Han
Beste Marnix,
Nu je de zaak toch noemt, graag je indruk van deze
zaak.
De goede man beweert dat hij zijn spullen via de
groothandel/importeur betrekt.
Als ik zijn assortiment zo zie lijkt het me
aannemelijk dat hij partijen koopt uit
faillissementen, overstock van importeurs etc.
gr.
Han
Ik weet of het komt door de flat weergave van 't forum, maar ik begrijp even niet op welke zaak je doelt. Ik gok op Juweelco, omdat deze als laatst aan het lijstje is toegevoegd.
Van sommige merken is hij volgens mij AD, maar of hij overstock enzo koopt weet ik niet. Hij heeft wel merken (zoals de eerder genoemde Fortis en Bulova) die ik niet tegenkom bij andere juwliers in Den Haag.
Sfeer vind ik wat minder gemoedelijk. Het is wel laagdrempelig, zonder allerlei sluisdeuren enzo ervoor. Ik ben er al een tijd niet geweest, dus weet niet hoe het er nu is.