Na een tijdje stiekem te hebben meegelezen op dit forum een account aangemaakt om gelijk een stukje advies te vragen…
Heb zojuist een certina ds podium gekocht op ebay en er nu eigenlijk al een beetje spijt van. Het voelt toch niet helemaal ok om voor de goedkoopste prijs via internet te gaan. Daarnaast vraag ik me af of er hier leden ervaringen hebben met ohclocks op ebay? Gaat het wel om een echt horloge? De reviews zijn goed maar maak me toch een beetje zorgen. Bedankt !!
Heb je hem met paypal gekocht en zijn retourzendingen geaccepteerd? Heb je foto’s van de DS? Er is op het forum genoeg ervaring om je te vertellen of het een echte is… Ikzelf weet niet veel over Tissot dus dan zal je (nadat je foto’s hebt geüpload) effe moeten wachten op reacties🖒😊
Ik heb hem nog niet eens binnen. Gisteren pas gekocht maar hou er geen fijn gevoel aan over. Nieuwe gebruikers mogen link plaatsen in het forum. Maar de verkoper heeft een groot aanbod van horloges maar het grote prijsverschil geeft me nu toch wat argwaan.
Als hij er is … heel voorzichtig uitpakken en foto’s maken…hier plaatsen en hopen dat het een echte is…en alles goed bewaren dat je hem kan terugsturen…en zoals @GMTplus1 zegt met Paypal ben je best goed beschermd…succes🖒😊