Help!

Gister is bij mij op klaarlichte dag ingebroken en is een behoorlijk deel van mijn collectie meegenomen. Vraag dan ook hulp van mijn medeforumgenoten.
Een aantal horloge’s zijn van het dertien in het dozijn maar een paar ook niet.
Mocht je ze zien opduiken koop ze gerust want er kan ook niets aan de hand zijn en ben je waarschijnlijk te goeder trouw maar laat me svp even weten als je de volgende op ziet duiken uit mijn collectie die onder het item je collectie op 1 foto te vinden zijn. De roodkleurige Kelek( nooit een tweede gezien). De twee Eterna’s ( limited editions en dus traceerbaar) en een Heuer Carrera CS 3110 die niet op de foto staat en die jawel kortgeleden op marktplaats stond. Toeval?
Nu al bedankt dat je de moeite genomen hebt.

6 likes

Misschien een paar foto’s van de desbetreffende horloge’s bijvoegen?

1 like

Ah rot zeg!
Hoop dat ze boven water komen!

Ze zijn te vinden bij het item je collectie op 1 foto. Ben niet zo van het foto’s maken.

Bedankt voor het medeleven maar heb daar niet veel vertrouwen in. De mooiste lagen gelukkig niet in huis maar gek genoeg mis ik de dierbaarste. Zoals die unieke Kelek en de Fortis astronaut wat ik op een heuglijk moment als eerste echte horloge gekocht heb en 10 jaar lang mijn enige echte horloge geweest. Daarna sloeg de koorts toe.

Deze dus?

Ik zou toch maar wat moeite doen als je je horloges terug wil vinden met andermans hulp…

13 likes

Ja klopt helemaal.

Nou sorry hoor. Ben de hele dag bezig met agenten in huis ,aangifte doen, de verzekering benaderen en de forensische dienst die de zaak komt bekijken
Laat maar.

Begrijpelijk dat je het heel druk hebt nu, en het is heel erg rot. Om de terugvindkans te vergroten zou het wel handig zijn, dat je even omcirkelt om welke het gaan, en die foto dan toevoegt wanneer je even tijd hebt.

1 like

Gut hoe doe ik dat in godsnaam?

1 like

Ik hoop echt oprecht dat er geen correlatie tussen het incident en die foto daar bestaat.

1 like

he tigger wat erg man , ze moeten met hun p. van andermans spullen afblijven,zoals andere al hebben gezegt fotos zijn belangrijk al is het maar van de belangrijkste die te achterhalen zijn. marino

Ik hoop en denk van niet. De uilskuikens hebben een drietal speedmasters laten liggen net als de Panerai met T Swiss T dial die nota bene in een 6 vaks horlogebox lagen! Gelukkig heb ik die nog!!! Zoals ik al zei ze hebben vooral meegenomen waar ik erg aan gehecht was.

1 like

Sterkte…

Heb net een PB gekregen van een medelid die me geloof ik duidelijk gaat maken hoe ik de betreffende horloges moet omcirkelen en ga even kijken of ik dat onder de knie krijg.

1 like

Ik heb je een privé bericht gestuurd, had gelezen dat je daar nog niet mee bekend was in een andere topic. Rechts bovenin zou er een groen rondje moeten zijn bij de letter T (wat jouw profielfoto is), als je daar op klikt zie je van zelf mijn naam staan, en dan kan je daar reageren net zo als hier. Dan gaan we samen even proberen te omcirkelen om welke het gaan, als je wilt.

3 likes

Is me gelukt.

1 like

Wow, wat een rotnieuws! Sterkte joh! Ik hoop oprecht dat je ze toch nog terugkrijgt!

Dubbele pluim voor Osman die mij heeft geprobeerd wijs te maken in het bewerken van foto’s op de smartphone!

1 like