Help!

Het gaat om twee nieuwe eterna’s. De super kontiki met de "rare "wijzers en de kontiki four hands.
De Roamer heb ik gelukkig nog. Net als een zo goed als nieuwe Toptime. Lag in een origineel jaren 70 doosje en vonden ze blijkbaar niet de moeite.

1 like

Politie is zeer coöperatief moet ik zeggen. Komen thuis om de uitgewerkte aangifte te bespreken en doen gelijk wat forensisch onderzoek. Helaas heeft dat niets opgeleverd en zijn er zeer weinig aanknopingspunten voor een onderzoek.

Wat een extreem vervelende ervaring en ik hoop voor je dat er nog klokjes ergens opduiken.

Houdt je haaks man!

Het is me nu wel gelukt om de gestolen foto’s aan te geven op m’n foto. Het horloge rechtsonder dat op z’n kant ligt is een vrij unieke corum admiral’s cup in het goudstaal met een bijzonder uurwerk. Of eigenlijk twee.
Wijzers werken op een mini eta caliber met mini rotor en de 10 minuten timer is quartz gestuurd. Nog nooit een tweede gezien.

1 like

Damn!! Wat vervelend, ik zal mijn ogen open houden.

Helaas ook meegemaakt een paar jaar terug. Verzekering gaf wel een vergoeding, maar een aantal horloges uit erfenis was weg. Helaas nooit meer iets van terug gezien.

Echt kl*te, ik hoorde het van mijn vrouw. Had al aangeboden om dit op het forum te zetten maar je bent zelf lid. Volgens mij zou het serienummer ook helpen als dit voorhanden is. Voor nu sterkte gewenst.

1 like

Strekte, echt klote, zo jammer dat er altijd mensen zijn die te lui zijn om te werken. Vinden zichzelf heel wat, presteren niks en duperen een ander. $&&(;;@" triest is het

Hoop dat je ze ooit nog terug ziet, laat t weten als ik iets tegenkom

Wilde alle medelevenden laten weten dat ik van mijn verzekering een behoorlijk bedrag van de waarde heb gekregen. Lang niet wat ze waard waren maar een en ander is wat mij betreft naar behoren afgehandeld. Was van plan om de hele boel maar te verkopen maar ja. Bloed stroomt(of gaat?) waar het niet gaan kan en ben alweer op zoek naar vervanging van wat ik kwijt geraakt ben. Thanks voor de alleen maar positieve reacties.

6 likes

Vraag aan de forumleden. Ik heb waarschijnlijk een van mijn horloges op zien duiken op de Nederlandse site waar men van alles en nog wat aanbiedt. Heeft iemand advies wat ik nu het beste kan doen? Politie inschakelen?

Ja altijd doen. Weet niet of ze meteen met man&macht er wat aan gaan doen, maar toch.

Ja zeker doen, ik zou dit eerst bij de politie melden voordat je zelf iets onderneemt of voordat je contact met die persoon zoekt.

Niet te geloven. Heb net een brief van de politie ontvangen met het verzoek 1 van mijn gestolen horloges op te komen halen. Wellicht is er nog hoop op meerdere!!

9 likes

Dat is goed nieuws, hopen dat er meerdere volgen!

Zeker goed nieuws maar ben vooral nieuwsgierig waar het horloge is opgedoken en er nog iets te rechercheren valt. Sinds de inbraak is er al behoorlijk wat tijd verstreken en was de hoop eigenlijk al verloren tot ik de brief op de mat zag liggen en dacht “het zal toch niet waar zijn”

5 likes

He dat is gaaf. Idd, wie weet wat er nog meer uit komt.

Welk horloge? De “dierbaarste”?

Heb hem vanmorgen opgehaald en het is inderdaad een dierbare. Het onderzoek loopt echter nog dus ik mag er niet al te veel over in details treden. Hulde voor de politie overigens die de zaak heel serieus nemen en er veel tijd en energie aan besteden.

2 likes