Help?

Ik heb interesse in het volgende horloge .
Het word aangeboden door een horlogemaker, maar ik weet niet wat de waarde hier van is.
Ik heb al een aantal van dit soort klokken op het forum voorbij zien komen, en ik ben hier erg gecharmeerd van.
Gaarne jullie hulp !

Groet,
Werner

Chroom chronograph

kunststof glas - diameter 30 mm- dikte 7 mm

Caliber Landeron 51

handopgewonden mechanisch uurwerk

loopt prima

kast nr 1159 48

Ik zou er niet meer dan 120 euro aan uit geven moet je kijken hoe de kast er uit ziet.
En als je hem voor die prijs kan krijgen laat die kast dan een behandeling ondergaan kost niet zo heel veel.
Vraag aan de verkoper of het uurwerk niet stopt met ingeschakelde chrono.
Ben je trouwens zeker van die diameter van 30 mm
Deze vraag is al eerder langs gekomen:http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,41085
Is trouwens deze verkoper : http://www.horlogereparaties.nl/
Hij vraagt pittige prijzen een Stalen Bulova Accutron Spaceview voor 750 euro is echt te veel.
Die Omega die hij aanbied caliber 268 vraagt hij 395 euro voor. Heb ik op de kop getikt voor 195 euro precies dezelfde.

Klopt, ik heb deze info van de bovengenoemde website.
ik had al het idee dat de prijzen wat aan de hoge kant waren, maar ik loop nog niet zolang mee in de horloge wereld.
Ik denk dat ik maar verder ga kijken, er is nog zoveel mooi’s !
Bedankt voor je hulp.

Groet,
Werner

Hoi werner…
Ik ben gisteren ergens op het net (ik denk ebay.de) dit horloge in NOS dus nieuwstaat tegengekomen. Helaas heb ik geen tijd anders ging ik voor je zoeken naar de link. Succes, Ron

de kast is brak, de wijzerplaat is redelijk maar niet subliem en het glas is niet zo goed te zien of die het red met een polijst beurt. ~Ik zou er geen 120 euro voor geven. Vooral die kast zit me dwars het horloge moet toch uit elkaar om een nieuw chroom laagje te krijgen laat je dat doen kost het toch weer wat geld.
verder wel een mooi uurwerk en een mooie wijzerplaat.
( ik neem aan dat het uurwerk op orde is als de verkoper horlogemaker is )

Bedankt voor alle tips ! (tu)

Werner

heel apart dat is mijn naam fj de groot
pajero

Volgens mij niet dezelfde, deze komt uit Gouda.

Groet, Werner