Hoi, ik heb een Roebelin & Graef senator watch. Nu heb ik gelezen dat dit een zogenaamd ‘plakmerk’ is. Eerst dacht ik dat dit onzin was, maar na mijn eigen ervaring deel ik deze opinie met jullie. Mijn uurwerk is kapot. Er is een tandwieltje los en die verstopt mijn rotor waardoor het uurwerk uiteindelijk zal stoppen met tikken. Ik woon in midden Limburg. Weet iemand wat ik kan/moet doen?
(ik weet dus dat het horloge niet geweldig is, maar ik zou het wel graag gemaakt zien…) graag veel respons!! MVG. FS
Morgen ochtend vroeg op je fiets springen , zwaailicht op je hoofd plaatsen aanzetten en als een bezetene naar de fietsenmaker ehh…horlogemaker jakkeren.
Vergeet niet je regenpak aan te trekken want het hoost morgen de gehele dag als het goed is. De Winkel binnen lopen en met een heel zielig:} gezicht je eigen voordoen als een straatarme student :#en vragen of ie voor heel weinig, je bent immers student ernaar kan kijken.Succes!!
Eerst dacht ik dat dit onzin was, maar na mijn eigen ervaring deel ik deze opinie met jullie. Mijn uurwerk is kapot.
Waar slaat dit nou weer op? als je ieder wilkeurig horloge laat vallen heb je een zeer grote kans dat deze kapot is (zeker bij automaten) en dat heeft niks te maken met of je een plak merk hebt of niet.
Ich kom oet heytse. Altied leuk nog unne limburger! Overigens ik wil niet zeggen dat ik door die valpartij pas ben gaan vinden dat het een plakmerk is, maar je merkt aan alles dat het een chinees uurwerk betreft. De rotor lliep niet soepel etc. Begrijp me niet verkeerd want ik weet wat de defenitie va een plakmerk is, maar het is wel typerend dat dit juist allemaal bij een plakmerk gebeurt. Mvg fs
ik denk dat het weg gooien wordt ik heb ook een keer zo iets gehad
en voor zo een merk is ook niet aan onderdelen te komen ik hoop niet voor je dat je de hoofd prijs hebt betaald voor dat klokje dat zou spijtig zijn
Hmm, als liefhebber van chinese uurwerken wil ik hier toch op reageren.
Omdat plakmerken vaak de goedkopere uurwerken gebruiken, en geen QC doen, heb je een grotere kans op ellende. Maar om daarmee alles over één kam te scheren…
Je hebt gelijk, maar ik wou even mijn frustratie uitten. Trouwens ik denk dat wel (bijna) iedereen qua qualiteit zijn voorkeur zou geven aan Zwitser… Of zit ik verkeerd. (ik heb per slot van rekening niet al te vel ervaring)
Geeft niet, :)-D
de meeste mensen willen idd zwitsers, maar niet
iedereen
Wat denk je van Russisch? Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik over het algemeen de huidige niet zo mooi vind, maar daar tegenover de wat oudere wel. Maar ja, je moet wel met oude meuk over straat willen/durven lopen:D
Geeft niet, :)-D
de meeste mensen willen idd zwitsers, maar niet
iedereen
Wat denk je van Russisch? Alhoewel ik eerlijk moet
zeggen dat ik over het algemeen de huidige niet zo
mooi vind, maar daar tegenover de wat oudere wel.
Maar ja, je moet wel met oude meuk over straat
willen/durven lopen:D
Wat ik eigenlijk bedoelde (maar wil niet steeds in herhaling vallen ;)) is dat ik het huidige ‘swiss made’ vaak overrated en vooral overpriced vind. Dus er zijn mensen die liever japans/russisch/chinees/Vintage zwitsers etc. kopen, om een betere prijs/kwaliteit te krijgen.