Help!

Ik geloof dat ik zojuist gevallen ben voor de eenvoud van deze CW…

Voorlopig nog veel te duur…
kan iemand me alleen vertellen wat die non ec prijs achter de gewone prijs betekend?

Fraai hoor! Correct if I’m wrong maar betekent non ec prijs niet de prijs zonder VAT, de Engelse tax die je dus niet hoeft te betalen als je buiten de EU woont, ofwel de tax free prijs?

:slight_smile: Let’s hope so!

Hmm, geloof dat "non ec"betekend dat die prijs geldt als je geen inwoner van de EU bent.
Iemand die het zeker weet?

Jij nu!
Je betaald echter eerst het volledige bedrag onder overlegging van ticket en/of buitenlands paspoort.
Als je je bij uitvoer gestempelde factuur dan terugstuurt naar de winkelier krijg je hopelijk je korting (en hij draagt zijn 19% btw niet af).
Jur
Ps let bij de winkeliers in toerist-rijke omgevingen maar op de sticker op het raam…

Heeft iets van de Movado museum watch …
Lekker strak.
Goede keuze (tu)

Is ie echt zo duur ???

Nu ja, wat is “duur” voor ons “getikten” ? :smiley:

ziet er zeker mooi uit !

non ec prijs betekend dat als je buiten de eu woont, je het product btw vrij kunt laten opsturen ( dus de britse btw wordt in mindering gebracht ) vervolgens moet je het product aangeven in het land waar je woont en betaal je daar de btw. Je zou ander btw over btw betalen. Omdat binnen de eu vrij goederen verkeer plaatsvind, betaal je alleen btw in het land waar je besteld.

Groot Brittanië valt binnen de Eu dus betaal je de EC prijs. Met de huidige koers is dat bijna één op één. En de pond daalt nog steeds.

Nou ja, duur.
Is bezet met diamant, dus dan valt de prijs nog mee.
Maar heb momenteel gewoon geen 415 pond.

Hij is inderdaad mooi!
't Is bijna valentijnsdag, Misschien een paar hints geven? :wink:

Groeten,

Martin

Haha, da’s wel een idee.
Maar ik denk dat ik gewoon zelf maar iets moet verkopen.