Help!

Dag allen,

Gisteren is het de schoften gelukt bij ons in huis in te breken. Gelukkig had ik mijn Sub date om, echter mijn Martin Braun welke ik had gekregen voor mijn diploma is weg net als mijn Seiko Monster. Heel zwaar zwaar kl*te allemaal…Mijn vraag is dan ook of jullie wanneer jullie iets opmerkelijks op internet vinden mij op de hoogte willen brengen. Ik probeer ook de pandjesbazen in Arnhem in kaart te brengen echter is me dat nog niet helemaal gelukt. Mocht iemand tips hebben of mij op weg kunnen helpen met het vinden van deze mensen dan heel graag! Dit verhaal heb ik tevens gepost op Rolexforum.nl mocht het jullie bekend voorkomen…

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groet,
Jeroen

Oef dat is zwaar kl.t., ik wens je veel sterkte met het verlies.
Misschien zou je de serie nrs. er ook bij kunnen zetten dat kan allicht ook een beetje helpen.

mvg, Frans

wat is de wereld tegenwoordig toch naar de klote, gewoon van andermans spullen afblijven

sterkte !

serienummers?

We zetten 'm even vast. Mensen, let op, als er een Martin Braun te koop staat (komt niet erg vaak voor) even melden!

Mijn beste,

Man, man, man, wat een miserie!!

In de geest der ware forum-vriendschap wil ik je enorm veel sterkte toewensen met de verwerking van deze laaghartige daad.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

super balen, (probeer me even netjes uit te drukken)

sterkte … zal het in ieder geval melden als ik iets tegenkom (op het net of winkel) zo’n martin braun zou toch op moeten vallen.

Dat is echt flink balen, je zal wel flink kwaad zijn en je machteloos voelen.
Ik moet er niet aan denken: zomaar iemand in je eigen huis. Strekte!
De voelsprieten worden uitgestoken.

da’s mooi K*%^&**^%T.