Helpen met mijn keuze

:joy:

Als ik jou was, zou ik deze kiezen:

Gewoon (een van) je favoriete horloge(s) kunnen kopen. Fantastisch toch? Daar kan simpelweg geen andere horloge tegenop!

Dan doe je je naam wel eer aan!

En het mijne ook, met mijn budget ga ik dat ook absoluut niet redden, nog los er van of ik dat allemaal wel zo mooi vind. Eerlijk gezegd, het meeste niet… Die A. Lange, met de witte wijzerplaat spreekt mij wel aan, maar ik denk dat Mevrouw Lexaf bezwaar gaat maken tegen zo’n aanschaf. Dus toch maar op zoek naar iets betaalbaarders.

Voor jou allemaal geen probleem denk ik @anon48992708EV, maar de keuze is groot in die prijsklasse, veel plezier met zoeken en kiezen.

1 like

VC Traditionnelle Boutique Edition:

5 likes

Bij de “Marine” vind ik het jammer dat ze bij de typische Breguet wijzers, hebben voorzien van Lume.
Dus voor mij zou de keus de “Classique” zijn.

1 like

Heeel mooi. Maar helaas een stuk boven het bedrag dat ik wil gaan uitgeven. Mocht ik mijn Lange wegdoen zou dit wel een serieuze kanshebber zijn :ok_hand:t4:

Grappig, de Glasshutte lijkt exact op mijn Lange en heeft dezelfde kleurstelling :large_blue_circle:
De Vacheron Tourbillon is heel erg boven mijn budget helaas :sob:

1 like

blancpain leman perpetual calendar 2585

Blancpain Villeret Moonphase

2 likes

Wauw erg mooi, hier ga ik wel even serieus naar kijken :eyes:

1 like

De bremont vind ik erg gaaf en afwijkend, als ik mij niet vergis heb je toch ook een f-type? Dan past het helemaal en anders een e-type bij aanschaffen om het compleet te maken, je bent Mr broke of niet :grin:

Ik heb vandaag de 5967 gepast. Hij is erg mooi (op zn zachts gezegd). Maar hij voelde wel een klein beetje fragiel en licht aan. Het afwerkingsniveau is wel heel hoog maar op een of andere manier voelt deze wel aan als een horloge waar ik snel op uitgekeken ben. Ik heb wel een goed gevoel over de Marine, zeker omdat deze wat zwaarder en robuuster is.

3 likes

Ook voor mij ver buiten budget … Maar mooi om mee te kijken … Zag Glashutte al eens langskomen in de opties …

1 like