Iemand hier ervaring met deze twee merken? Heb deze week mijn eerste duiker binnen gekregen, het monster, en deze bevalt tot zo ver super. De maat is perfect voor mijn vrij dunne pols (16,5 cm)en draagt erg comfortabel.
Zo super dat ik meteen weer een potje heb klaar staan waar (veel) geld in moet komen voor nog een duiker.
Nu kwam ik deze twee merken tegen en dan met name de modelen Sharkmaster/diver en Cave Dweller.
Elke soort van info is welkom. Van bestellen tot de lume tot foto’s!
Moet eerlijk zeggen dat ik na het zien van jouw foto’s wat ben gaan zoeken over Boschett en toen ook bij Helson uit kwam.
Het WUS-Dive forum heb ik al een aantal uurtjes doorlezen in zitten en ben daar ook wijzer van geworden. Maar ja, wie kunnen er nu beter en eerlijker ervaringen en adviezen geven dan de liefhebbers van Horlogeforum? Vandaar mijn vraag nog een keer hier.
Ik denk dat jouw pols wel een stukkie groter is dan de mijne. Vooral door de hoogte van het horloge lijkt het me een groot brok staal. Hoe verhoudt hij tot een monster?
Moet eerlijk zeggen dat ik na het zien van jouw
foto’s wat ben gaan zoeken over Boschett en toen
ook bij Helson uit kwam.
Het WUS-Dive forum heb ik al een aantal uurtjes
doorlezen in zitten en ben daar ook wijzer van
geworden. Maar ja, wie kunnen er nu beter en
eerlijker ervaringen en adviezen geven dan de
liefhebbers van Horlogeforum? Vandaar mijn vraag
nog een keer hier.
Ik denk dat jouw pols wel een stukkie groter is
dan de mijne. Vooral door de hoogte van het
horloge lijkt het me een groot brok staal. Hoe
verhoudt hij tot een monster?
Altijd leuk, ze hebben beide mooie horloges, maar ik denk dat er op WUS meer gebruikers zitten met ervaring met beide.
Ik heb een paar foto’s gemaakt met het monster erbij.
Hopelijk komt het over. De DWP is echt wat groter en dikker, maar dat komt niet helemaal over, maar kijk zelf maar. Head only zou beter gaan denk ik, maar daar heb ik niet zo’n zin eerlijk gezegd.
Moet eerlijk zeggen dat ik na het zien van jouw
foto’s wat ben gaan zoeken over Boschett en
toen
ook bij Helson uit kwam.
Het WUS-Dive forum heb ik al een aantal uurtjes
doorlezen in zitten en ben daar ook wijzer van
geworden. Maar ja, wie kunnen er nu beter en
eerlijker ervaringen en adviezen geven dan de
liefhebbers van Horlogeforum? Vandaar mijn
vraag
nog een keer hier.
Ik denk dat jouw pols wel een stukkie groter is
dan de mijne. Vooral door de hoogte van het
horloge lijkt het me een groot brok staal. Hoe
verhoudt hij tot een monster?
Altijd leuk, ze hebben beide mooie horloges, maar
ik denk dat er op WUS meer gebruikers zitten met
ervaring met beide.
Ik heb een paar foto’s gemaakt met het monster
erbij.
Hopelijk komt het over. De DWP is echt wat groter
en dikker, maar dat komt niet helemaal over, maar
kijk zelf maar. Head only zou beter gaan denk ik,
maar daar heb ik niet zo’n zin eerlijk gezegd.
Zit inderdaad een redelijk grote(dikte) verschil in zie ik. De breedte van het horloge valt me nog enigszins mee aangezien het monster niet heel veel kleiner. is.
En die Cave Dweller 2 van Jtrapman is natuurlijk ook super! Ben benieuwd naar je mening wanneer je hem binnen hebt.
Je ziet wel duidelijk dat het horloge flink groter op de pols ligt door de grote en langere lugs… Verder vind ik die Boschett echt prachtig. @Jtrapman, jeetje wat een mooie nieuwe aanwinst zeg! Ben benieuwd naar de foto’s!
Op zich valt het grote nog wel mee als hij eenmaal om zit. Doordat de kast van onder naar boven smaller word draagt hij kleiner.
De bezel is ongeveer even groot…
@JTrapman: geweldige ding, ben benieuwd naar de eigen foto’s
Ben benieuwd wat hem uiteindelijk beter gaat
bevallen, de Sinn of de Helson
Hij moet van goede huizen komen om de Sinn van mijn pols te slaan
Ben zelf ook benieuwd. Ergens volgende week komt hij als alles goed gaat met de post (afkloppen) binnen. Foto’s zullen uiteraard volgen (tu)