Helson Shark Diver <42

Hi,

Ik heb een 42mm Shark Diver. Je moet ervan houden en ik vind het een heel cool ding. Maarrrrrr. Hij is zo groot en mét stalen band ondraagbaar zwaar.

Dus ik wil een 40mm Ti of misschien zelfs 38mm. Ik heb Helson gevraagd of ze ook custom modellen maken want ik zou graag zelf de wijzer en bezel kiezen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Het draagt gewoon echt anders dan z’n maat doet vermoeden. Ik wil heel graag eens een ander formaat live proberen. Wie heeft een 38 of 40mm en woont in randstad en is gek genoeg om eens shark diver koffie/bier te doen en mij een maatje kleiner te laten zien? Ik woon in Amsterdam, werk in Utrecht en ben veel onderweg voor werk,

Ik vind een zwarte bezel op titanium heel tof!!!

1 like

Ik heb zelf een 38 Ti en die draagt fantastisch!

Aanrader, was de ~600€ meer dan waard.

Ik zou je 42 gewoon te koop zetten en een nieuwe 40 kopen. Op Facebook is een actieve groep Helsonliefhebbers, denk dat je daar ook goed geadviseerd kunt worden, mocht je willen ruilen bijvoorbeeld.

Mijn ervaring met custom modellen: als je het vraagt leveren ze de onderdelen, zoals extra inserts, maar de montage moet je zelf (laten) doen.