Zelf was ik al gecharmeerd van het origineel maar deze combinatie vind ik ook zeer geslaagd. Altijd al een x bronze gewild dus…
Wat vinden we ervan?
Zelf was ik al gecharmeerd van het origineel maar deze combinatie vind ik ook zeer geslaagd. Altijd al een x bronze gewild dus…
Wat vinden we ervan?
Prachtig!
Ik vind de bezel uit verhouding qua breedte.
Nice! Lijkt me ook met patina (want dat krijg je uiteraard vrij snel met brons) een mooi ding.
Jippie de pippie…prachtklok!!!
Liever in staal en met friswit C3 wat mij betreft. Deze kroon vind ik ook wat fors ogen voor dit klokje.
gr, HJR
Leuk horloge!
Toppertje, überhaupt is helson top
Knap! Zie er ook een beetje blancpain in ️:+1:
Mijn beste,
Schitterend.
Een verfrissende combinatie!!
Sportief met een chique uitstraling!!
Orologio Signaturis Temporis.
mwha, ik vind brons wel leuk, maar de verhouding is vreemd, lange lugs, dikke bezel, grote kroon en kleine wijzerplaat
Precies dit ja.
Ook mee eens.
Mooi horloge. Helson biedt veel waar voor je
geld.
Vind ik niet. Breder dan gemiddeld, maar ik vind dit wel mooi en ook passend voor een hommage aan de Fifty Fathoms (die toch ook een relatief brede bezel heeft).
Kan bij Helson alleen nooit bedenken of ik die versies met gewone lume of vintage lume nou mooier vind. Wat ik wél uit verhouding vind, is de prijs (vergeleken met de gewone Skindiver). Zo duur is brons nou ook weer niet…
oei, de bezel van de Fifty Fathoms doet me altijd weer denken aan zo’n ouderwetse zwarte WC bril…
Ben normaal niet zo’n liefhebber van n brons horloge maar vind t bij dit model erg goed staan. Komt wellicht ook omdat ik het een erg mooi model vind
Erg mooi horloge, en als het goed is bij de nieuwe modellen zit de band ook wat dichter op de kast.