hendrikjandetuinman

Horloge gekocht van @hendrikjandetuinman.
Deal volgens het boekje!
Nogmaals dank.

1 like

Henk is het HF lid met de meest gewone nickname. Alleen daarom alleen al alle lof voor hem! Daarnaast is hij de ideale persoon om een deal mee te sluiten.
Wat begon met een half in ernst gemaakte opmerking mijnerzijds over een door hem aangeschaft horloge, vond een vervolg in een razendsnel vraag-en-antwoordspel, een overboeking en een super rappe verzending. En nu ligt het horloge om de pols en zit de halve familie inclusief een aantal kleinkinderen met open mond te kijken naar de Stop2GO! Wat een geinig horloge en wat een soepele onderhandelaar is @hendrikjandetuinman!!
Bedankt, Henk!
(Wat ik bijna zou vergeten: de goede voornemens voor 2020 zijn met deze aankoop nu al om zeep geholpen!)

1 like

Wat een leuke reactie, dank je.
Ik wens jou en je kleinkinderen heel veel plezier met je NA.
Gr
Henk

1 like

Horloge overgenomen van Henk, @hendrikjandetuinman, vlotte communicatie, snelle en nette verzending, kortom fijn zakendoen!

1 like

Horloge verkocht aan Henk ‘de’ tuinman aka @hendrikjandetuinman.

Gezellige middag gehad gesproken over horloges en schoenen.

Man van zijn woord en attent, kreeg nog een verjaardagscadeau van Henk :pray:.

Veel plezier met de GS.

1 like

Horloge gekocht bij Henk, @hendrikjandetuinman , ik woon op Kreta daardoor alles iets moeliijker , Henk had er veel Geduld met mij, communicatie was perfect en pakje dezelfde dag verzonden. Super, Dankjewel Henk

1 like