Henkjan91

Heel fijn zaken doen met @Henkjan91. Relaxte gast en alles snel afgehandeld! Top en zeker voor herhaling vatbaar!

Positieve verkoopervaring met Jamie (@Henkjan91). Aanrader!

Helaas wegens corona het horloge moeten opsturen, hij had snel betaald en communicatie was goed. Beslist een aanrader voor de volgende keer met @Henkjan91

Vandaag een prachtige Speedmaster Mark II van Jamie (@Henkjan91) overgenomen. Goede eerste contacten via PB. De volgende dag afgesproken om het horloge op te halen. Hartelijk ontvangen en een leuk gesprek gehad onder meer over de Speedmasters die we beide droegen en de Mark II waar ik voor gekomen was. Fijne verkoper! Blij met deze aankoop!

Zopas een prachtig vintage uurwerk overgenomen van Jamie. Door de huidige corona toestand en de afstand tussen ons beiden lag afspreken helaas moeilijk. Gelukkig bracht de post ons een perfect alternatief.

Door zijn vele reviews had ik er geen enkel probleem mee om hem te betalen voordat hij het horloge naar mij toe stuurde. Zoals verwacht werden alle beloftes etc netjes nagekomen - had het mezelf niet beter kunnen wensen. Vlotte deal en idem communicatie.

Aan iedereen die in de toekomst met @Henkjan91 zaken wil doen kan ik maar éen ding zeggen - niet twijfelen.

Nogmaals dank Jamie!

Prachtige Tudor Prince van @Henkjan91 overgenomen. Uiterste vlotte en vriendelijke communicatie en het pakketje werd op dezelfde dag al opgestuurd. Horloge kwam bombproof aan en was werkelijk nog mooier als beschreven. Aanrader om zaken mee te doen.:+1: