Henkjan91

Een leuke deal met Henkjan91 gemaakt, tof forumlid (tu)

Graag tot een volgende keer!

Ries

Ook ik heb een positieve ervaring met Henkjan91. Helder contact, afspraken prima nagekomen. Volgende keer graag weer! Aanrader!

Bedankt!

Dick

Heb een horloge aan James verkocht. Goede communicatie, snelle betaling.

(tu)

Het is goed zaken doen met Jamie, man van z’n woord!

Graag tot een volgende keer!

Groet,

Erik

Zeer positieve ervaring met James (Henkjan91). Vlot contact, komt afspraken na. Zoals het hoort! Volgende keer graag weer! (tu)

Groet, Richard

Horloge gekocht van James. Aardige vent. Prima deal. James reageert snel en correct en komt afspraken na.

Zeer betrouwbaar dus.

Peter M

Mooi horloge in goede staat gekocht voor
Een goede prijs! Top verkoper

Een Oris verkocht aan Henkjan91 , héél positieve ervaring en top communicatie , bedankt !

Kan niet fout gaan… (tu)

Snel en eenvoudig een afspraak mee te maken! Komt deze ook na en dat is fijn natuurlijk! Doe ik graag nog een keer zaken mee!

Ook ik heb een mooie deal kunnen maken met James. Reageert snel en horloge in prima staat en prima verpakt ontvangen.

Horloge van Henkjan91 gekocht. Dat verliep soepel en hij reageert snel op berichten. Dat is erg fijn.

Bedankt voor de deal!

Met James is het heerlijk zaken doen, lekker snelle en duidelijke communicatie, houdt zich aan de afspraken, wat wil je nog meer? Tot de volgende keer @Henkjan91!

Ik weet niet waarom James snel tot een negatieve beoordeling is gegaan , omdat ik van hem een uuwerk ging overnemen en de deal niet doorgegaan is door mij dat heb ik ook hier meegemaakt van zulke dingen met verkoop en aankoop ik ga hem ook niet slecht of goed beoordelen gewoon wou ik ook dit meedelen heb ook niks tegen James onlangs had ik met hem een keer een deal gedaan in goede mooie sfeer en ervaring
Ik laat hem aan zijn minder goede ervaring

Heb meermaals zaken met HenkJan gedaan. Aanbevelenswaardig. Komt afspraken nauwgezet na.

1 like

Vandaag een band gekocht van Jamie. Vlotte communicatie en prettige afhandeling. Zeker aanbevelingswaardig! :thumbsup:

@Henkjan91 bedankt!

1 like

Graag neem ik even de tijd om mijn ervaring met James alias Henkjan91 te delen.

Begin van afgelopen week neem ik contact op met James om mijn interesse in zijn aangeboden 14060 aan te geven. Hier kreeg ik netjes bericht op dat het horloge was gereserveerd voor iemand die langs zou komen.

Gisteren kreeg ik het verlossende bericht dat ik het horloge zou kunnen overnemen. Daarop reageer ik dat ik hier superblij mee ben en wanneer hij zou kunnen afspreken.

En vervolgens…helemaal niets meer. En wat blijkt? Het horloge is al verkocht. Hiervan ook geen bericht, terwijl de advertentie wel door hem op slot is gezet.

Aangezien dit een ervaringen topic is, wilde ik dit delen. Ik vind het raar dat als je iemand zegt dat hij het horloge kan kopen, dat je dan vervolgens niets meer laat horen en het horloge aan een ander verkoopt. Geef dan eerlijk aan dat je meerdere ijzers in het vuur hebt liggen. Ik ben er in ieder geval niet erg blij mee.

4 likes

Leuk Omega horloge overgenomen. Prettig contact.

Timex Marlin overgenomen van Jamie. Vanwege de reisafstand was ik niet in de gelegenheid om persoonlijk op te halen, maar de transactie is probleemloos verlopen via een paar pb’s.

Groet,
Pieter

Net een ruil gedaan met @Henkjan91. Prima verlopen.

Toffe gast ook.

Aanrader!