Hennie

Hennie,De OMEGA is echt top (tu) en bedankt voor de snelle afhandeling :~

Graag gedaanā€¦(tu)

Bijzonder prettige samenwerking met Hennie (tu)

Correct, vriendelijk en vlot.

Bedankt :)-D

Tudor Monarch van Hennie overgenomen en zojuist ontvangen.

Uitstekend verpakt, volgens afspraak aangetekend en verzekerd verzonden en met zorg ingepakt. Zelfs bescherming in de horlogedoos bovenop kast en glas! Prima!

Vriendelijke, correcte en vlotte afhandeling.

Kortom: (tu) :)-D:~

Grt. Marco

(tu)Fijne ervaring met Hennie, alles prima volgends de afspraak en vlot

Was het even uit het oog verloren - sorry Hennie :wink:

Enfin, hier komt ie:

  • zeer goede communicatie
  • bijkomende fotoā€™s
  • foto van het pakje voor de verzending
  • en last but not least: Hennieā€™s world-wide famous bomb-fee pakjes !!!

Krijgt vijf sterren van mij hoor ! (tu) ( Is het maximum :smiley: )

Bedankt Marcā€¦(tu)(tu)

Bulova Accutron van Hennie overgenomen.
Prima contact gehad, mooie prijs, superhologe, veel extraā€™s en een hele vlotte levering.
Zeer tevreden!

Grt.

Duco

Omega van Hennie overgenomen (ja ik was het :wink: ). Topverkoper, tophorloge en inderdaad bomb-proof ingepakt.

Absolute aanrader!

Van Hennie een Steinhart overgenomen.
Helemaal perfecto (tu).

Goede communicatie, alles zoals beschreven, goed verpakt en snel verstuurd.

Een aanrader, dus!

Hennie begint onderhand mijn hofleverancier te worden :slight_smile:
Ik kon zijn Tissot Luxury automatic overnemen.

Communicatie: perfect
Informatie: alles goed beschreven
Verzending: supersnel, en goed verpakt
Airmiles: helaas :frowning:

Bijkomend voordeel: bandje is nooit te kortā€¦

Van Hennie een Tissot Sea Touch overgenomen.
Prima communicatie en vlotte levering en het horloge ziet er top uit!
Kortom een aanrader.

Van Hennie een Steinhart Triton overgenomen.

Zeer tevreden : vlotte en aangename communicatie - netjes ingepakt verzonden - horloge in schitterende staat !

Bedankt voor de aangename deal (tu)

Correcte manier van mailen, horloge prima ingepakt, snelle leveringā€¦

Maarā€¦

Helaas heeft de Stop 2 Go 1 heel groot probleem: de functionaliteit waar het om draait krijg ik maar niet op exact de 12 uur (secondewijzer omhoog). Op zoā€™n beetje de 11 stopt de secondewijzer voor de bekende ā€˜klikā€™. Dit was juist een van mijn belangrijkste vragen voorafgaand aan de koop en deze werd door Hennie positief beantwoordt.

Bij het uitpakken blijkt dit echter niet het geval en is dit door mij niet recht te zetten (uiteraard heb ik alle benodigde stappen uit het boekje en YouTube doorlopen. Ook een paar seconden later zetten, wat uiteraard niet hoort, mag niet baten).

De ā€˜magieā€™ is helaas dan ook gelijk weg en ik ben benieuwd naar de verdere afhandeling van dit probleem. Daar Hennie heeft aangegeven dat de secondewijzer bij het versturen wel goed op de 12 zou hebben gestaan voor het ā€˜moment suprĆØmeā€™, is er kennelijk iets mis gegaan tijdens de verzending. Daarom heb ik voorgesteld om aanspraak te maken op de verzekering behorende bij de verzendingā€¦

Het vervelende is dat ik hier (Leeuwarden) ook geen Mondaine-dealer weet te zitten. Daarnaast wil ik ook geen extra kosten maken, daar deze klok 100% goed, ongedragen en in nieuwstaat zou zijn.

No offence @ Hennie, maar dit is wel weer een bevestiging waarom ik normaal gesproken de horloges altijd zelf op wil komen halen: deze met eigen ogen werkend bekijkenā€¦

Inmiddels ook weer een reactie van Hennie: wordt allemaal opgelost, daar ben ik van overtuigd. Hij baalt er even erg van als ikā€¦

Al met al een zegen dat kopen en verkopen via HF wel vertrouwd is! (tu)

Lwd79 Schreef:

Inmiddels ook weer een reactie van Hennie: wordt
allemaal opgelost, daar ben ik van overtuigd. Hij
baalt er even erg van als ikā€¦

Al met al een zegen dat kopen en verkopen via HF
wel vertrouwd is! (tu)

Ik heb ook enkel zƩƩr vertrouwde deals met Hennie gedaan, dus ben er van overtuigd dat het goed zal komen.

Hennie is 200% betrouwbaar.
Maar meestal staat er bij: verzenden op risico van de koper.

Dus dat hoort bij het risico.

Ik heb ook al eens zo iets voorgehad,
maar in feite weet je dat op voorhand.

Afhalen is natuurlijk altijd beter, maar dikwijls is dat niet mogelijk of erg moeilijk.

Klopt, maar niet bij deze advertentieā€¦ Daarnaast ben ik zeker mobiel en bereid te reizen, maar was afhalen bij Hennie geen optie (gezien de tekst in de advertentie).

Hoe dan ook: zoals aangegeven wordt het opgelost, ik twijfel niet aan een keurige afhandeling!

Ps: jouw opmerking ā€˜Ik heb ook al eens zo iets voorgehad, maar in feite weet je dat op voorhandā€™ vind ik heel apart. Wat weet je volgens jou ā€˜op voorhandā€™? Dat de eventuele schadekosten tijdens verzending sowieso bij de koper ligt? Die vlieger gaat nl niet opā€¦

Ik ook! (tu)

Effe iets rechtzetten: heb al wat dingen bij Hennie gekocht - steeds supergoed verpakt en perfecte communicatie.

Ik heb wƩl al eens bij een buitenlandse verkoper zo iets voorgehad: nl. een klein defect aan het horloge dat er niet was voor de verzending. Ben ik 99% zeker van.
Maar ja, je moest eens zien hoe die koeriers met die pakjes gooienā€¦
Dus er kan imho altijd iets fout gaan.

En ik bedoel als er bij staat ā€œop riciso van de koperā€, dan aanvaard ik dit ook - met hĆ©Ć©l soms eens een gevolg voor mij.

Nu, ik lees nu dat dit er niet in stond en dat jullie alles fijn zullen oplossen. Des te beter :wink:

Ik had eigenlijk niets anders verwacht van Hennie :wink: