Henry London watches

Henry Londen maakt een serie prachtige retro-horloge’s: https://www.henry-london.com/
Hoewel ik normaal niet zo’n voorstander van retro-ontwerpen ben, vond ik de serie Edgwere wel heel erg geslaagd.

Na een paar keer verlekkerd in de etalage te hebben gekeken, kon ik me gisteren net meer beheersen en heb ik er een gekocht. Na lang aarzelen viel de keuze uiteindelijk op de zwarte chronograaf met leren band. Het horloge heeft een stalen kast en een acryl glas. De secondewijzer loopt mooi synchroon met de markeringen op de wijzerplaat. Binnenin bevindt zich een Miyota JS25 quartzuurwerk.

New photo by Chris Wessels

Erg blij mee!

2 likes

Ziet er goed uit, veel draagplezier :thumbsup:

Heb jouw foto er maar even bijgezet, dat kijkt prettiger :wink:

1 like

Plakmerk

Mijn beste,

Très chique, met een sportieve look!!
Veel draag-genot.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Heb je niks anders te melden?

4 likes

veel plezier er mee.

Ziet er leuk uit.

1 like

Verkeerde been uit bed gestapt?

ik niet. Jij?

1 like

Vind het mooie horloges, vind alleen de naam een beetje… Hoe zeg ik dat… Niet zo passen bij een horloge merk

1 like

Bauhaus design altijd goed

proficiat !

1 like

Leuk! Heb er laatst ook verlekkerd naar staan kijken. Vond het ook een leuk design!

1 like

Mooi hoor. Veel plezier er mee!

1 like

Ook even gekeken, leuke horloges allemaal en aangenaam geprijsd, enige ding is dat ik het lettertype van Henry niet vind passen bij deze stijl van horloges, iets te modern of te aanwezig, kan het niet helemaal duiden

1 like

Horloge zal verder ok zijn en de OP is blij met z’n horloge, maar het merk en het verhaal is natuurlijk onzin eerste klas:

“We vonden een oude horloge met de naam Henry erop gegraveerd, vonden het wel leuk en besloten om horloges te verkopen die er on-ge-veer een beetje op lijken.”

2 likes