HEQ-horloge met timer zonder auto-reset?

Ben op zoek naar een HEQ- horloge met een digitale timer die zichzelf niet spontaan reset.

Voorbeeldje:

Ik zet de timer op 0:10:00 ( dus op 10 minuten ) en start hem.

De timer springt op 0:09:59 en telt zo af tot en met 0:00:00, waarop hij begint te “biepen” - tot je een knop indrukt.

Wel, ik zou die 0:10:00 willen kunnen “oproepen” om onmiddellijk na het drukken wéér te kunnen gaan aftellen van 10 minuten.

De meeste timers staan op 0:00:00 en je moet weer door middel van drukken op de knop of draaien aan de kroon de gewenste tijd instellen.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben. :wink:

Ik begrijp je volkomen, maar ik begrijp ook :slight_smile: dat je vergeet, dat de mensen miljoenen verschillende tijden willen kunnen instellen.
Dus al die tijden zouden erin geprogrammeerd moeten worden en dan moet je een knoppie drukken om de gewenste tijd uit te kiezen en dan ben je dus geen stap verder.

Volgens mij bedoelt Marc dat de ingestelde tijd bewaard wordt tot je weer een nieuwe/andere tijd instelt.

@Marc: waar staat HEQ voor?

Kan een simpele G-shock zoiets niet?

@ Tom: HEQ, denk ik, staat voor: High End Quartz.

MVG,

Chris.

Goed gevonden! Dank je.

HEQ = high end quartz - zo zeggen ze toch op WUS :smiley:

Ah ja, WUS = WATCHUSEEK :wink:

Wel, het is al in orde: ik heb hier nog een Junghans sportchronograaf gevonden; geen polsuurwerk, maar zo’n ding om in je handen te houden.

En op dat apparaatje kan dat dus WEL ! (tu)

Er zit overigens ook nog een gewoon uurwerk in en een thermometer.
Ik zal er eens een fotootje van maken.

Maar het verbaast me dat geen enkel polsuurwerk die feature heeft ?

G-Shock HETAB (high-end-tegen-ALLES-bestand) kan het idd ook.